کد مطلب: 

236900

دختری جوان عامل هتک حیثیت در شبکه‌های اجتماعی!

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.
دختری جوان عامل هتک حیثیت در شبکه‌های اجتماعی!

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: کاربران فضای مجازی باید عصبانیت و خشم خود را کنترل کرده و از توهین و اهانت در فضای مجازی بپرهیزند.

سرهنگ علی کریمی اظهار داشت: پس از شکایت خانمی مبنی بر اینکه اشخاصی ناشناس با چندین اکانت مختلف از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز و فحاشی علیه وی می کردند و این موضوع باعث هتک حیثیت و برهم خوردن آرامش روانی وی شده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان این پلیس پس از بررسی‌های به عمل آمده دریافتند کلیه اکانت های توهین کننده جعلی بوده و تماماً به یک فرد تعلق دارد.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی و پلیسی متهم که یک خانم بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را احضار کردند.

رئیس پلیس فتا تصریح کرد: این خانم در بازجویی های انجام شده عنوان کرد که مدتی پیش با آقایی آشنا و قصد ازدواج داشتیم که این آقا پس از آشنایی با فرد شاکی از ازدواج با من صرف نظر کرد، از همین رو پیام های مذکور را از روی عصبانیت و ناراحتی برای او ارسال کردم.

وی افزود: فضای مجازی محلی برای خالی کردن عصبانیت و انتقام گرفتن نیست، کاربران این فضا باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین و اهانت به دیگران جرم محسوب می شود و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: کاربران می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-13 08:27

افزودن دیدگاه جدید