کد مطلب: 

236863
منصوری؛ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

مسوولان در برخورد با واردات «کالاهای خارجی با امکان تولید داخل» جدی باشند/ به هیچ عنوان نباید این کالاها با گارانتی شرکت‌های داخلی عرضه شوند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: مسوولان در موضوع واردات «کالاهای خارجی با امکان تولید داخل» جدی برخورد کنند و به هیچ عنوان نباید این کالاها با گارانتی شرکت‌های داخلی عرضه شوند.
مسوولان در برخورد با واردات «کالاهای خارجی با امکان تولید داخل» جدی باشند/ به هیچ عنوان نباید این کالاها با گارانتی شرکت‌های داخلی عرضه شوند

محمدرضا منصوری، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتنا، پیرامون لزوم نظارت بر اجرای قانون «ممنوعیت ورود کالاهای خارجی با امکان تولید داخل»، گفت: پیگیری این موضوع به حوزه‌ی اختیارات مجلس مربوط نمی‌شود، اما باید جلوی این کار گرفته شود و باید دولت، وزارت ارتباطات و وزارت صمت مشترکا پیگیر این موضوع باشند.

نماینده مردم زرندیه و ساوه در مجلس در واکنش به موضوع واردات برخی تجهیزات مخابراتی همچون مودم به کشور و گارانتی آنها توسط برخی شرکت‌های داخلی، اظهار کرد: باید جلوی گارانتی این کالاهای وارداتی گرفته شود، همچنین باید مسوولان در گمرکات حضور داشته باشند تا جلوی ورود این کالاها گرفته شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، خاطرنشان کرد: در سال رونق تولید باید تا جایی که می‌توانیم کالا تولید کنیم و از واردات کالا جلوگیری کنیم؛ به خصوص در حال حاضر که وضعیت ارزی خوبی نداریم و زمان هم محدود است، باید جلوی این تخلفات گرفته شود.

منصوری در واکنش به ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور هم تاکید کرد: قاچاق کالا ادامه دارد ولی می‌شود جلوی آن را گرفت که بیشتر از این نشود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-12 13:18

افزودن دیدگاه جدید