کد مطلب: 

236859

فیلم/ مخابرات بنگاه اقتصادی است؛ مدیران از مسائل حزبی و سیاسی دور باشند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: اولین و مهم‌ترین نکته برای پیشبرد درست و به موقع برنامه‌ها این است که بدانید در مخابرات به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید از مسائل حزبی و سیاسی دور باشید و کاملا مستقل بر اجرای امور تمرکز کنید.
فیلم/ مخابرات بنگاه اقتصادی است؛ مدیران از مسائل حزبی و سیاسی دور باشند

‌به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش، نوشت:

‌فرصتی دست داد که با حضور معاونین، مدیران ستادی و مدیران مناطق سراسر کشور نشستی داشته باشیم و در کنار هم مسائل جاری و آتی شرکت را بررسی و راهکارهای لازم برای سرعت‌بخشی به اجرای برنامه‌ها را ارائه دهیم.

به دوستان یادآوری کردم که اولین و مهم‌ترین نکته برای پیشبرد درست و به موقع برنامه‌ها این است که بدانند در مخابرات به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید از مسائل حزبی و سیاسی دور باشند و کاملا مستقل بر اجرای امور تمرکز کنند.

خوشبختانه در این مدت مدیران مناطق عملکرد رضایت‌بخشی داشتند اما انتظار دارم برای کسب نتایج بهتر و توسعه و سودآوری بیشتر تلاش و همت مضاعف خود را بکارگیرند.

اقدامات زیرساختی جدیدی که در شرکت درحال اجرای آن هستیم یکپارچگی تمام بخش‌ها را درپی دارد و همه مدیران عزیز که امین ما در سراسر کشور هستند براین اساس برنامه‌های خود را محقق می‌کنند.

هنر ما و همه مدیران باید این باشد که نسبت به سرمایه معنوی و مادی شرکت دلسوزانه و مسئولانه برخورد کنیم و همیشه پاسخگوی همه درخواستها، انتقادات و نظرات مردم عزیز باشیم و نسبت به پیام‌ها بی‌تفاوت نباشیم.

از حضور دکتر صفری رئیس محترم هیئت مدیره در این نشست که رهنمودهای سازنده‌ای ارائه فرمودند کمال قدردانی را دارم.

#ارتباطی_فراگیر

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-11-12 12:11

افزودن دیدگاه جدید