کد مطلب: 

236825

تحقق ایران دیجیتال با گسترش روزافزون خدمات شرکت مخابرات ایران و همراه اول

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در آیین رونمایی از فاز هشتم توسعه شبکه همراه اظهار داشت: ارتباط شرکت مخابرات ایران و همراه اول یک ارتباط ناگسستنی و رو به هم افزایی است و اپراتور اول تلفن همراه با تکیه بر توان زیرساختی مخابرات کشور و هم افزایی حوزه های ثابت و سیار، نقش خود را در توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور با بهره برداری از پروژه فاز ۸ ایفا می کند.
تحقق ایران دیجیتال با گسترش روزافزون خدمات شرکت مخابرات ایران و همراه اول

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری با بیان اینکه پروژه فاز ۸ توسعه همراه اول به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های مخابراتی کشور، پیشران توسعه صنعت ارتباطات است، افزود: به منظور نهایی سازی این عملیات گسترده و تاثیرگذار، از حدود ۲ هزار سایت جدید و ۱۹ هزار تکنولوژی جدید و مختلف ، استفاده می شود که انقلابی در دسترسی مشتریان به نسل های پیشرفته ارتباطات سیار ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: توسعه فیبر برای توسعه سایت های نسل سوم و چهارم و بالاتر و ایجاد پهنای باند کافی داخل مراکز برای پشتیبانی از سایت ها، از مهم ترین کارهای شرکت مخابرات ایران،  در همکاری با همراه اول برای اجرا و تحقق چشم انداز توسعه فاز ۸ می باشد.

صدری افزود: در این مسیر لزوم توانمندسازی عوامل اجرایی استان ها و با کمک وزارت ارتباطات برای توسعه سریع طرح USO بسیار مهم است. همچنین تلاش برای ایجاد انضباط مالی روزافزون در تمام بخش های مخابرات و همراه اول لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: شروع پروژه افتتاح فاز ۸ همراه اول، نقطه عطفی در مسیر فعالیت های این شرکت بوده و چشم انداز اپراتور اول تلفن همراه را به ویژه در پوشش نسل های جدید اینترنت همراه در ایران بی رقیب می سازد. همچنین تشریح شرح وظایف هر یک از بخش ها و واحدهای مختلف ثابت و سیار، موجب پاسخگو بودن استان ها و پیروی از برنامه توافق شده و اجرای سریع آن خواهد شد.

صدری افزود: در این مسیر مهم، لزوم تلاش مضاعف در تمام استان ها با توانمند سازی عوامل اجرایی، تمدید قرارداد اجاره سایت ها و تمدید آن با مالکین و سازمان ها به منظور اجرای صحیح عملیات دیجیتال محور  لازم و ضروری است.

وی اظهار داشت: توسعه فاز۸ همراه اول ، این مجموعه را به مهم ترین و بزرگترین پیشران تحول دیجیتال برای مشتریان، سازمان ها، صنایع و دولت ایران تبدیل خواهد کرد و آن را به عنوان یکی از حامیان اصلی رشد و توسعه اکوسیستم دیجیتالی در ایران هوشمند معرفی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: اپراتورهای پیشرو در دنیا، همواره هم از منظر استراتژیک و هم از منظر عملیاتی، سرمایه گذاری ویژه ای بر روی مدیریت فناوری های خود شامل رصد، شناسایی، ارزیابی و انتخاب،توسعه و یادگیری فناوری داشته اند که فعالیت های همراه اول  نیز کاملا به همین سمت و سو در حرکت است.

وی در همین زمینه یادآور شد: پیروی از فرهنگ تغییر رفتار مشترکان موبایل و ثابت، در فضای صنعت دیجیتال امری طبیعی است و بسیاری از خدماتی که قبلا با مراجعه حضوری مشترکان به مراکز و دفاتر انجام می‌شد به واسطه تجارب جدید که در استفاده از خدمات حوزه بانکی، حمل‌ونقل، آموزش و ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی کسب شده، دیگر رضایت‌بخش نیست و توسعه فرهنگ دیجیتالی یک ضرورت است.

صدری در پایان تصریح کرد: پیروی از این فرهنگ دیجیتالی جدید یک ضرورت است، چرا که ذائقه و سلیقه کاربران در استفاده از ابزارهای ارتباطی و خدمات تعریف‌شده در این عرصه، کاملا متحول شده و افتتاح فاز ۸ توسعه همراه اول نیز کاملا در همین راستا و تحقق کامل و اساسی چشم انداز ایران هوشمند است.

در این مراسم همچنین از تمبر یاد بود اختصاصی فاز ۸ توسعه شبکه همراه اول رونمایی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-11 16:10

افزودن دیدگاه جدید