کد مطلب: 

236785

حذف دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی از مشتریان در مراکز امور مشترکین مخابرات

اطلاعات مربوط به حساب تلفن ثابت مشتریان در یک فرایند یکپارچه و متمرکز برای ساده‌سازی فرایندها و دسترسی سریع و آسان مشتریان به حساب خود، به پرونده الکترونیک تبدیل شده و در نتیجه همه خدمات در مراکز امور مشتریان و دفاتر خدمات ارتباطی بطور کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به کاغذ، امضاء و اثر انگشت اجرا می‌شود.
حذف دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی از مشتریان در مراکز امور مشترکین مخابرات

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در اینستاگرامش نوشت:

‌الکترونیکی شدن تمام پرونده‌های تلفن ثابت مشتریان از الزامات قبلی و اساسی بود که اجرای هرچه سریعتر آن این روزها از برنامه‌های مهم ما در شرکت مخابرات ایران است.

برای تسهیل در خدمت‌رسانی به امور مشتریان و البته تحقق اهداف دولت الکترونیک من و همکارانم تصمیم گرفتیم این طرح را بطور کامل و فراگیر در سطح کشور اجرا کنیم.

براین اساس، اطلاعات مربوط به حساب تلفن ثابت مشتریان در یک فرایند یکپارچه و متمرکز برای ساده‌سازی فرایندها و دسترسی سریع و آسان مشتریان به حساب خود، به پرونده الکترونیک تبدیل شده و در نتیجه همه خدمات در مراکز امور مشتریان و دفاتر خدمات ارتباطی بطور کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به کاغذ، امضاء و اثر انگشت اجرا می‌شود.

مراحل پیاده‌سازی این طرح در ۵ فاز طراحی شده که خوشبختانه در فاز اول دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی از مشتریان در تمام مراکز امور مشترکین بطور کامل حذف شد.

قطعا اجرای کامل طرح برای همه ما منافع زیادی از جمله کاهش تردد، حفظ محیط زیست، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و ساده‌سازی فرایندهای ارائه خدمات به مشترکان در پی دارد.

این طرح برای همه مشترکان اعم از حقیقی و حقوقی تا پایان سال آینده در سراسر کشور اجرا می‌شود که ان‌شاءالله باعث حذف بسیاری از اشکالات فعلی و تسریع در خدمت‌رسانی بهتر به مردم عزیز خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-10 22:24

افزودن دیدگاه جدید