کد مطلب: 

236770

دکتر لاریجانی: در شرایط فعلی، افزایش تعرفه‌های مخابراتی مطلوب نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه اکنون شرایط کشور به دلیل اعمال تحریم‌ها متفاوت است، گفت: تغییر تعرفه‌ها را به مسئولان کشور توصیه نمی‌کنم و افزایش تعرفه‌ها مطلوب نیست‌.
دکتر لاریجانی: در شرایط فعلی، افزایش تعرفه‌های مخابراتی مطلوب نیست

به گزارش سیتنا، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، شنبه، 18 آبان ماه طی دیدار با دکترعلی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون ارائه کردند.

بنابراین گزارش، رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه بهتر است در شرایط فعلی اقتصادی کشور تغییر و افزایش تعرفه‌ها اعم از مالیات و عوارضی که به خدمات تعلق می‌گیرد، آرام‌تر صورت گیرد، گفت:  شرایط کشور به دلیل اعمال تحریم‌ها متفاوت است لذا به مسئولان تغییر تعرفه‌ها را توصیه نمی کنم و افزایش تعرفه‌ها مطلوب نیست‌.

وی خطاب به هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، بیان کرد: شرکت مخابرات صرفا بخش خصوصی محسوب نمی شود و مدیران آن، مدیران حاکمیتی هستند، لذا بهتر است بنابر اقتضائات کنونی، در خصوص افزایش تعرفه‌ها تامل کنید.

در ادامه این دیدار، مهدی صفری رئیس، مجید صدری مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات در این جلسه گزارشی درخصوص هزینه‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها و برنامه‌های پیش‌روی شرکت مخابرات ارائه کردند.

پایان پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-10 13:49

افزودن دیدگاه جدید