کد مطلب: 

236727

دستیابی به یک فهم مشترک در حوزه‌ی پدافند غیرعامل

دکتر غلامرضا جلالی، نوشت: اکنون عموم جامعه اجرایی و علمی کشور نسبت به بنیان‌های پدافند غیرعامل و ضرورت‌های آن آشنایی پیدا کرده و با آن غریبه نیستند. شاید این بزرگترین دستاورد پدافند غیرعامل در دهه دوم از فعالیت خود است.
دستیابی به یک فهم مشترک در حوزه‌ی پدافند غیرعامل

به گزارش سیتنا، سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در کانال شخصی سروش در یادداشت کوتاهی در مورد دستاوردهای هفته پدافند غیرعامل، نوشت:

هفته پدافند غیرعامل سال ۹۸ نیز به پایان رسید. در این هفته برنامه‌ها، رزمایش‌ها و همایش‌های متعددی در سراسر کشور برگزار شد.

هرچند کثرت برگزاری برنامه‌ها طی این هفته نسبت به سال قبل بسیار بیشتر بود اما مهم‌ترین ویژگی این هفته برای من دستیابی به یک زبان و فهم مشترک در حوزه پدافند غیرعامل در سراسر کشور به ویژه با بدنه دستگاه‌های اجرایی بود.

به‌نظر می‌رسد اکنون عموم جامعه اجرایی و علمی کشور نسبت به بنیان‌های پدافند غیرعامل و ضرورت‌های آن آشنایی پیدا کرده و با آن غریبه نیستند. به نظر من شاید این بزرگترین دستاورد پدافند غیرعامل در دهه دوم از فعالیت خود است.

رشد جوانه های فهم مشترک و هم‌زبانی و نزدیک شدن دیدگاه‌ها، افق روشنی را در پیش روی اجرایی‌سازی مفاهیم پدافند غیرعامل در عمیق‌ترین لایه‌های‌ زیرساختی و اجرایی کشور نوید می‌دهد.

به عنوان سرباز مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در سازمان پدافند غیرعامل کشور از تمامی دست‌اندرکاران، مدیران، اساتید، پژوهشگران و به ویژه اصحاب رسانه که در برگزاری برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل ما را یاری رساندند تقدیر و تشکر داشته و از خدای متعال برای آنها طلب خیر می‌کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-09 15:03

افزودن دیدگاه جدید