کد مطلب: 

236621

آغاز ثبت‌نام نمایشگاه تلکام 98 با عنوان "تلکام پلاس" از 14 آبان/ دبیر سندیکای مخابرات: برگزاری نمایشگاه تلکام در جوار نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری؛ برپایی نشست‌های پویش ظرفیت با سخنرانی‌های کلیدی و میزهای گفت‌وگو در حاشیه‌ی تلکام

سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه مشاوران، پیمانکاران و صادرکنندگان صنعت مخابرات طی اطلاعیه‌ای آغاز ثبت نام نمایشگاه تلکام 98 از سه شنبه 14 آبان ماه خبر دادند و تاکید کردند که این نمایشگاه با رویکردی جدید تحت نام تلکام پلاس از 26 تا 29 آذر امسال برگزار خواهد شد.
آغاز ثبت‌نام نمایشگاه تلکام ۹۸ با عنوان "تلکام پلاس" از ۱۶ آبان ماه/ دبیر سندیگای مخابرات: برگزاری نمایشگاه تلکام در جوار نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری؛ برپایی نشست‌های پویش ظرفیت مشتمل بر سخنرانی‌های کلیدی و میزهای گفت‌وگو در حاشیه‌ی تلکام

به گزارش سیتنا، در اطلاعیه‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه مشاوران، پیمانکاران و صادرکنندگان صنعت مخابرات، آمده است: این نمایشگاه با راهبری دو تشکل فوق و مشارکت سایر انجمن‌های مرتبط با عنایت به رهنمودهای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با رویکردی جدید تحت نام تلکام پلاس از 26 تا 29 آذر امسال برگزار خواهد شد.

در ادامه‌ی این اطلاعیه به اظهارات مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران پیرامون نمایشگاه تلکام اشاره و به عناوین مورد اشاره وزیر ارتباطات با سرفصل‌های ذیل تاکید شده است؛

- نمایشگاه تلکام یکی از کلیدی‌ترین نمایشگاه هایی است که در کشور داریم.
-  دستاوردهای تلکام بخش بزرگی از فعالیت‌های ما را پوشش می‌دهد.
-  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپراتورها، دانشگاه‌ها و تولیدکنندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار باید در نمایشگاه تلکام حضور پررنگ داشته باشند و با هم تبادل نظر نمایند.

در همین راستا، مهندس فرامرز رستگار، دبیرسندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: تلاش فراوان کردیم که نمایشگاه تلکام را در جوار نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری برگزار کنیم تا حضور مجموعه‌ی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی را در کنار خود داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حاشیه‌ی نمایشگاه، نشست‌های پویش ظرفیت را خواهیم داشت که شامل سخنرانی‌های کلیدی و تخصصی و میزهای گفت‌وگو خواهد بود. در میزهای گفت‌وگو، میزبان‌هایی از بخش های ذیربط دولتی، اپراتورها، شرکت‌های فناور خارجی، صندوق ها و بانک‌های تخصصی، اتاق بازرگانی و تشکل ها، دانشگاه ها، پژوهشگاه‌ها و همچنین کارخانه های نواوری محل تجمیع استارت آپ ها خواهیم داشت.

رستگار افزود: برای اطلاع رسانی گسترده‌تر، به زودی یک کنفرانس خبری در مورد نمایشگاه و مناسبت‌های جنبی آن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-07 13:00

افزودن دیدگاه جدید