کد مطلب: 

236620

حضور ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل کشور

عضو شورای سیاست‌گذاری ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل و رئیس کمیته هماهنگی نمایشگاه با اشاره به برنامه برگزاری ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل، گفت: امسال نمایشگاه پدافندی با ارایه محصولات پدافند حوزه هسته‌ای، معرفی محصولات دانش بنیان و محصولات حوزه پدافند زیستی و کالبدی در ۱۲۵ غرفه نمایشگاه ارایه می‌شود.
حضور ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل کشور

به گزارش سیتنا، سید رضا سید علیخانی افزود: نمایشگاه امسال که با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان پدافند غیرعامل کشور در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزاری می شود؛ با میزبانی ۲۰۰ شرکت دانش بنیان، محصولات بومی و مورد تایید آن ها در این حوزه را معرفی خواهد کرد.

وی ادامه داد: در ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل، توانمندی‌های صنایع بومی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه در حوزه‌های پدافند سایبری، پدافند زیستی، پدافند شیمیایی، پدافند پرتوبی معرفی می شوند.

عضو شورای سیاست‌گذاری ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل و رئیس کمیته هماهنگی نمایشگاه تصریح کرد: معرفی محصولات به زیرساخت‌ها و دستگاه‌های اجرایی به منظور هم‌افزایی، بکارگیری و بهره‌مندی زیرساخت‌ها از این محصولات جزو اولیت های اجرایی این نمایشگاه است.

علیخانی اعلام کرد: در طول ایام نمایشگاه، سمینار آموزش تخصصی با موضوع "سامانه‌های اسکادا" هم برگزار خواهد شد و گواهی آموزشی سمینار نیز توسط سازمان پدافند غیر عامل کشور و وزارت صنعت مشترکا صادر می شود.

گفتنی است؛ ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل، ۱۸ تا ۲۱ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-07 11:35

افزودن دیدگاه جدید