کد مطلب: 

236541

حضور شرکت نیان الکترونیک در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران 

نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران به عنوان بزرگترین رویداد صنعتی تجاری ایران در حوزه صنعت برق با حضور بیش از 500 شرکت داخلی و خارجی، ٩ الی ١٢ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. 
حضور شرکت نیان الکترونیک در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران 

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، شرکت نیان الکترونیک در راستای رسالت خود در حوزه صنعت برق و انرژی، در این نمایشگاه حاضر شد تا دلیلی باشد برای باور توان تولید داخل.

دولتمردان و صنعتگران هم طی بازدید از غرفه نیان الکترونیک، ضمن آگاهی و تحسین توان بالای رقابتی این شرکت در حوزه طراحی و تولید اینورترهای خورشیدی خانگی و صنعتی، شارژر خودروهای برقی، موتورهای BLDC کولر آبی، سیستم های بهبود کیفیت توان و ... ، بر افزایش سرعت همکاری های دولت و بخش خصوصی تاکید کرده تا گامی اساسی در جهت حمایت از تولیدات داخلی و بهبود اقتصاد دانش بنیان بردارند. 

همچنین دعوت به همکاری و همراهی با این شرکت در حوزه های خدمات مهندسی نیز از رخدادهایی بود که در طول این نمایشگاه اتفاق افتاد که مورد استقبال فارغ التحصیلان و مهندسان برق قرار گرفت. 

گفتنی ست، غرفه نیان الکترونیک پس از ارزیابی در کنار دیگر بزرگان صنعت برق کشور، در بخش تولیدکنندگان داخلی به عنوان غرفه برتر نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران برگزیده شد. توان طراحی و تولید داخلی، اخذ استاندارها و گواهینامه های ملی و بین المللی برای تمام محصولات،  دانش بنیان بودن، میزان پاسخگویی فنی و رضایت مشتریان و... برخی از شاخص های کیفی کمیته ارزیابی در انتخاب غرفه های برتر بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-11-05 15:30

افزودن دیدگاه جدید