کد مطلب: 

236520

اعطای مهلت دو ماهه برای درخواست تمدید پروانه دفاتر پیشخوان

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، از اعطای مهلت برای ارائه درخواست تمدید پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی خبر داد.
اعطای مهلت دو ماهه برای درخواست تمدید پروانه دفاتر پیشخوان

به گزارش سیتنا، حسین فلاح جوشقانی گفت: پیش از این در مصوبه ۲۸۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره شرایط و ضوابط تجدید پروانه دفاتر پیشخوان و ICT روستایی پیش‌بینی شده بود که دارندگان پروانه درصورت تمایل به تجدید پروانه باید حداقل سه ماه پیش از پایان اعتبار پروانه برای تمدید آن اقدام می‌کردند.

وی افزود: عدم درخواست تجدید پروانه در این بازه زمانی به معنی انصراف دارنده پروانه از فعالیت بوده و ادامه فعالیت دفتر بعد از تاریخ پایان اعتبار پروانه، ممنوع است.

وی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در ترکیب کارگروه‌های استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی تصریح کرد: علیرغم ابلاغ مصوبه کمیسیون برخی از دارندگان پروانه از شرایط تمدید اطلاع نداشتند بر همین اساس به پیشنهاد رگولاتوری، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات صرفاً برای یک بار با اعطای مهلت دو ماهه‌ برای ارائه درخواست تمدید پروانه دارندگان دفاتر پیشخوان و ICT روستائی موافقت کرد.

فلاح جوشقانی تاکید کرد: براساس مصوبه ۲۹۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه‌ای که در مهلت سه ماهه تعیین شده در مصوبه ۲۸۹ موفق نشده‌اند درخواست تمدید اعتبار را ارائه کنند، می‌توانند حداکثر تا ۲۰ دی ماه ۹۸ برای تمدید پروانه اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-11-05 11:54

افزودن دیدگاه جدید