کد مطلب: 

236360

شکایات مشترکین رایتل به رگولاتوری از خدمات مالکیت و سیم کارت‌ این اپراتور

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گزارشی به مقایسه‌ی آمار شکایات مشترکین از اپراتورهای تلفن همراه کشور در بازه زمانی مهرماه نسبت به شهریور ماه سال جاری پرداخته است.
شکایات مشترکین رایتل به رگولاتوری از نحوه‌ی خدمات و مالکیت سیم کارت‌ها

به گزارش سیتنا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر طبق تعداد تیکت‌های ثبت شده در سامانه‌ی سپاس به مشترکین در هفت حوزه‌ی کاری امکان طرح شکایت را فراهم کرده است. این حوزه‌ها شامل اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات ستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان دولت و سرویس خدمات ارزش افزوده است. در بین حوزه‌های نامرده شده، تلفن همراه از اهمیت بالایی برخوردار است.

در همین حال، نتایح بررسی کارشناسان فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نشان می‌دهد، تعداد کل شکایات ثبت شده برای رایتل در بازه زمانی مهرماه نسبت به شهریورماه سال‌جاری 15.1 درصد افزایش داشته است که بیشترین شکایات مشترکین از رایتل به حوزه‌ی خدمات مالکیت و سیم‌کارت مرتبط است.

گفتنی است؛ تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده از شرکت رایتل در بازه شهریورماه نسبت به مردادماه سال جاری هم با رشد بالا نشان می‌دهد که بیش‌ترین شکایت مشترکین این اپراتور در همین حوزه‌ی خدمات مالکیت و سیم کارت بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-02 19:12

افزودن دیدگاه جدید