کد مطلب: 

236327

وعده‌ی سرپرست جدید رایتل: تا پایان امسال رایتل را به نقطه‌ی سربه‌سر مالی می‌رسانیم

سرپرست مدیریت‌عامل رایتل، تصریح کرد: مشترکین، کارکنان، سهام‌داران و شرکای تجاری رایتل بازوان قدرتمند ما هستند که با تکیه بر اعتماد آنها و با برنامه‌ریزی هدفمند هفتگی و ماهانه و البته با مدیریت هزینه و نظم مالی، سعی می‌کنیم تا پایان امسال رایتل را به نقطه سربه‌سر مالی برسانیم.
وعده‌ی سرپرست جدید رایتل: تا پایان امسال رایتل را به نقطه‌ی سربه‌سر مالی می‌رسانیم

به گزارش سیتنا، یاسر رضاخواه، سرپرست مدیریت‌عامل رایتل، با اشاره به تدوین برنامه ۱۰۰ روزه در این اپراتور، گفت: با توجه به چالش‌های اخیر، ایجاد فضای آرامش و ثبات مدیریتی درون مجموعه رایتل از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا ضمن هماهنگی کامل با مدیریت شستا و همراهی و همکاری جدی با وزارت ارتباطات، به جز فعالیت‌هایی مبتنی بر عملکرد و سودآوری شرکت برنامه دیگری در دستور کار فعلا نداریم.

سرپرست مدیریت‌عامل رایتل در گفت‌وگو با شستارسانه به نیروی انسانی توانمند و کارآمد در درون رایتل اشاره کرد و افزود: تیم مدیران و کارشناسان رایتل یکی از مهمترین سرمایه‌های رایتل است و قطعا با تکیه بر ایده‌ها و خلاقیت‌های همین نیروی انسانی کارآمد، راه‌کارهای برون رفت از فضای فعلی طراحی می‌شود و رایتل با سرعت به روزهای اوج خود باز‌می‌گردد.

وی با بیان اینکه یک بنگاه اقتصادی باید سودآور باشد، تصریح کرد: مشترکین، کارکنان، سهام‌داران و شرکای تجاری رایتل بازوان قدرتمند ما هستند که با تکیه بر اعتماد آنها و با برنامه‌ریزی هدفمند هفتگی و ماهانه و البته با مدیریت هزینه و نظم مالی، سعی می‌کنیم تا پایان امسال رایتل را به نقطه سربه‌سر مالی برسانیم.

سرپرست مدیریت‌عامل رایتل، با بیان اینکه توسعه درآمدها، ارتقاءخدمات و هم‌افزایی با سایر اجزای سازمان تامین اجتماعی در دستور کار است، گفت: اصلاح صورت‌های مالی و ساختار مالی شرکت پس از هماهنگی با شستا نهایی می‌شود.

رضاخواه که تجربه مدیرکل فروش سازمانی را در همراه اول در کارنامه خود دارد، از تمرکز بر کیفیت شبکه خبر داد و افزود: با تقویت سایت‌ها و تمرکز بر پوشش دهی مناسب و ارتقاء تجربه مشتریان درآمد جدید ایجاد می‌کنیم. ضمن آنکه همه برنامه‌های بازاریابی و تبلیغاتی را نیز با محوریت برنامه‌ها و تصمیمات فنی پیش خواهیم برد و کمپین‌های متنوع، متناسب با نیاز مخاطبان و ارائه سرویس‌های جدید طراحی خواهیم کرد.

مدیر دفتر اسبق شرکت اریکسون در تهران، ضمن تاکید بر تمرکز فعالیت‌های فنی، گفت: با فاصله گرفتن از مسائل حاشیه‌ای در رایتل به سمت سودآور شدن این اپراتور به عنوان یکی از اپراتورهایی که می‌تواند به بهره‌وری و خلق ارزش در کشور کمک کند، حرکت می‌کنیم.

رضا‌خواه که تجربه فعالیت‌های بین‌المللی و همکاری با زیمنس و اریکسون را در کارنامه کاری خود دارد، با اشاره به سختی توسعه فعالیت‌ها در زمان تحریم، گفت: سخت‌تر از این دوره تحریم را در همکاری‌های بین‌المللی در گذشته پشت سر گذاشته‌ام و تحریم‌های پیچیده ایران را از سر گذراندیم و معتقدم با برنامه‌ریزی درست به رشد درآمدی لازم برای ورود به محدوده سودآوری دست می‌یابیم و سال آینده را با افزایش درآمد و رضایتمندی مشتری پیش خواهیم برد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-02 11:49

افزودن دیدگاه جدید