کد مطلب: 

236236

قابلیت استفاده‌ی مشترکان ایرانسل از خدمات #۲۰۲۰* شرکت مخابرات ایران فراهم شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: خوشبختانه از این پس این امکان فراهم شد تا مشترکان اپراتور ایرانسل نیز از خدمات ‌کد دستوری #۲۰۲۰* بهره‌مند شوند.
صدری: قابلیت استفاده‌ی مشترکان ایرانسل از خدمات #۲۰۲۰* شرکت مخابرات ایران فراهم شد

‌به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در پست اینستاگرامی، نوشت:

‌کد دستوری #۲۰۲۰* یکی از درگاه‌های ارتباطی برای مشترکان در حوزه خدمات تلفن ثابت و دیتاست که تا به حال فقط برای مشترکان همراه اول در دسترس بود و خوشبختانه از این پس این امکان فراهم شد تا مشترکان اپراتور ایرانسل نیز از خدمات آن بهره‌مند شوند.

با توجه به اجرا شدن طرح حذف قبوض کاغذی در سراسر کشور، امکان پرداخت قبوض میان دوره و پایان دوره برای مشترکان از این درگاه فراهم شده و از طرفی امکان ثبت شماره همراه برای آن‌دسته از مشترکانی که هنوز پیامک قبض دریافت نمی‌کنند نیز وجود دارد.

اعلام خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن، امکان خرید شارژ برای تلفن‌های همگانی و تلفن‌های پیش پرداخت روستایی و در بخش خدمات اینترنت، اطلاع از مانده حجم و خرید ترافیک اضافه از دیگر امکانات این درگاه است که همکاران ما در شرکت مخابرات برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات ارتباطی فراهم کرده‌اند.

به زودی نیز قابلیت‌هایی مثل پیش ثبت نام تلفن ثابت و ADSL و اطلاع‌رسانی از جشنواره‌ها از این درگاه امکان‌پذیر است. امیدوارم همه مشترکان عزیز به بهترین نحو از این امکانات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-31 11:13

افزودن دیدگاه جدید