کد مطلب: 

236206

سامسونگ از طرح گوشی تاشوی "صدفی" خود رونمایی کرد

شرکت سامسونگ برای اولین بار در حوزه گوشی‌های تاشو به سراغ الهام از گوشی‌های قدیمی که مانند صدف از وسط به صورت عمودی بسته می‌شدند، رفته است و با طرحی که منتشر کرده گویا قصد دارد گوشی تاشوی بعدی خود را به این شکل بسازد.
سامسونگ از طرح گوشی تاشوی "صدفی" خود رونمایی کرد

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، فناوری صفحه نمایش تاشو سامسونگ فقط به گوشی‌های کتابی شبیه به "گلکسی فولد" محدود نمی‌شود.

این شرکت از کنفرانس توسعه دهنده سالانه خود برای پیش نمایش یک طرح شامل یک گوشی تاشوی مفهومی که به شکل عمودی تا می‌شود، استفاده کرده است.

سامسونگ می‌گوید این مفهوم را تنها به عنوان بخشی از کار کلی خود روی دستگاه‌های تاشو تولید کرده است، اما مشخص است که این طرح قابلیت تبدیل به واقعیت را دارد.

یک ویدیوی کوتاه از این طرح حالت ضبط ویدیو در حالت تمام صفحه را نشان می‌دهد که وقتی گوشی ۹۰ درجه تا می‌شود، تصویر در نیمه بالایی قرار می‌گیرد و نیمه پایینی شامل گزینه‌های مختلف در حالت فیلمبرداری است. ویژگی این گوشی مبنی بر تا شدن از وسط برای ضبط کلیپ‌های سلفی ایده آل است، چرا که می‌توان از نیمه پایینی گوشی به عنوان یک پایه استفاده کرد تا گوشی ثابت بماند و فیلمبرداری کند.

اگرچه سامسونگ به یک نسخه تولیدی متعهد نشده است، اما مطمئناً توسعه دستگاه‌های صدفی را در فکر دارد.

این شرکت فناوری سال‌ها پیش تلفن‌های دکمه‌ای تاشو تولید می‌کرد و سابقه درخشانی در این حوزه دارد، هر چند پیشرفت فناوری و انتظار مشتریان اکنون ساخت گوشی‌های تاشو را دشوار کرده است.

به هر حال هنوز هم بسیاری از مردم هستند که دوست دارند پس از پایان تماس گوشی خود را که از وسط تا می‌شود محکم ببندند و از آن حس خوبی می‌گیرند، اما با گوشی‌های جدید این حس به فراموشی سپرده شده است و شاید حالا با توسعه این گوشی جدید دوباره احیا شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-10-30 18:32

افزودن دیدگاه جدید