کد مطلب: 

236023

ایجاد رفاه اجتماعی و خلق نوآوری‌های اجتماعی از مزیت‌های آزادسازی داده‌هاست

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست با فعالان دولتی و استارتاپ های فعال در حوزه سلامت و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد رفاه اجتماعی و خلق نوآوری‌های اجتماعی از مزیت‌های آزادسازی و انحصار زدایی از داده ها است.
ایجاد رفاه اجتماعی و خلق نوآوری‌های اجتماعی از مزیت‌های آزادسازی داده‌هاست

به گزارش سیتنا، امیر ناظمی در این جلسه  که با حضور استارتاپ‌های فعال در حوزه سلامت و رفاه اجتماعی و همچنین نمایندگان بخش دولتی برگزار شد، گفت: زمانی که بحث آزادسازی داده مطرح می‌شود سوگیری افراد به شکل ناخودآگاه به بخش خلق ثروت و بیزینس معطوف می‌شود درصورتی‌که بخش مهمی ازجمله نوآوری  و رفاه اجتماعی  نادیده گرفته می‌شود.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، در جمع نمایندگان دولتی از سازمان تأمین اجتماعی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین نماینده سازمان بهزیستی با اشاره به آمادگی این سازمان برای برگزاری جلساتی ازاین‌دست گفت: این نشست با هدف بررسی نحوه تعامل دولت و فعالان بخش خصوصی در مورد تبادل داده‌ها و فراهم شدن امکان ارائه سرویس به متقاضیان جهت افزایش کیفیت زندگی است.

دستگاه‌های حاضر در این جلسه  آمادگی خود را برای ارائه خدمات و تبادل داده با در نظر گرفتن قوانین و بررسی‌های راهکارهای موجود در این حوزه اعلام کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-26 15:47

افزودن دیدگاه جدید