کد مطلب: 

235691
نظرسنجی سیتنا به منظور یافتن راهکاری برای افزایش کیفیت 3G و 4G؛

لزوم بازنگری در پهنای باند فرکانسی اپراتورها؛ راهکاری برای رفع معضل افت کیفیت و سرعت اینترنت همراه!

کاهش سرعت و کیفیت اینترنت در روزها و هفته‌های اخیر شکایت کاربران را در پی داشته است که بخش زیادی از این گلایه‌ها بر اینترنت همراه اپراتورها متمرکز شده است. در همین حال برای رفع این مشکل بررسی میزان استفاده از پهنای باند فرکانسی اختصاص یافته به اپراتورها و انتقال پهنای باند از اپراتورهای کم‌مشترک به اپراتورهای پرمشترک پیشنهاد شده است.
لزوم بازنگری در پهنای باند فرکانسی اپراتورها؛ راهکاری برای رفع معضل افت کیفیت و سرعت اینترنت همراه!

به گزارش خبرنگار سیتنا، طی روزهای اخیر شکایت کاربران از کاهش سرعت و کیفیت اینترنت مخصوصا در حوزه‌ی اینترنت همراه موج رو به رشدی داشته است که ظاهرا یکی از دلایل افت سرعت اینترنت همراه ناشی از کمبود پهنای باند فرکانسی در اپراتورهای پرمشترک اعلام شده و برای رفع این مشکل بررسی میزان استفاده از پهنای باند فرکانسی اختصاص یافته به اپراتورها پیشنهاد شده است.

در همین حال؛ آذری جهرمی چندی پیش ضمن تأکید بر لزوم بازنگری در پهنای باند فرکانسی اپراتورها، گفته بود: «این منطقی نیست که شبکه اپراتوری که خالی است پهنای باند فرکانسی زیادی داشته باشد، اما اپراتوری که مشترکان زیادی دارد در دسترسی به پهنای باند در یک باند فرکانسی با محدودیت مواجه شود. تغییرات در این زمینه به صورت جدی در رگولاتوری و اپراتورهای تلفن همراه در دست بررسی است».

در همین راستا؛ کاربران می‌توانند در نظرسنجی سیتنا شرکت کنند و به این سوال پاسخ دهند؛

آیا با بازنگری در پهنای باند فرکانسی اختصاص یافته به اپراتورها موافق‌اید؟

لینک نظرسنجی: http://www.citna.ir/poll/235689

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-10-19 23:55

افزودن دیدگاه جدید