کد مطلب: 

235520

محافظت از مردم در دنیای در حال تغییر، موضوع اصلی اجلاس ISSA

اجلاس جهانی تأمین اجتماعی در بروکسل در حال برگزاری است. موضوع اصلی مورد بررسی در این اجلاس "محافظت از مردم در دنیای درحال تغییر" است و در جلسات تخصصی که در دوره برگزاری اجلاس تشکیل می‌شود؛ تأثیر تحولات سریع تکنولوژیکی، جمعیتی و اقتصادی بر خدمات سازمان‌های تأمین اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
محافظت از مردم در دنیای در حال تغییر، موضوع اصلی اجلاس ISSA

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در این اجلاس، سی و سومین مجمع عمومی اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی (ISSA)، سی و هشتمین جلسه شورای ایسا و همچنین انتخابات رئیس و اعضای کمیسیون‌های این نهاد بین المللی برگزار می‌شود.

دکتر مصطفی سالاری روز پنج‌شنبه در این اجلاس و جلسه تخصصی "پوشش فراگیر تأمین اجتماعی برای جوامع رو به تحول" سخنرانی می کند.

این اجلاس بزرگترین و مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تأمین اجتماعی است که با مشارکت نمایندگان نهادهای ارائه دهنده خدمات بیمه اجتماعی از جمله وزیران، مدیران عامل و مدیران ارشد از بیش از 150 کشور جهان برگزار می‌شود.

اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی وابسته به سازمان بین المللی کار و سازمان ملل متحد است که 200 سازمان تأمین اجتماعی از کشورهای مختلف عضو این اتحادیه هستند. سازمان تأمین اجتماعی یکی از اعضای فعال و اثرگذار اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی و عضو هیأت رئیسه این اتحادیه است.

حضور فعال و موثر نمایندگان کشورمان در این اتحادیه بین المللی نشان دهنده اهمیت و جایگاه بالای ایران در منطقه و جهان است. این اجلاس بین‌المللی همچنین فرصتی برای همفکری و تبادل تجربیات با نمایندگان سازمان‌های ارائه دهنده خدمات بیمه اجتماعی در سایر کشورها محسوب می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-16 11:50

افزودن دیدگاه جدید