کد مطلب: 

235446

حضور شتابدهنده‌های صادراتی از ماموریت‌های اصلی کریدور فاواست

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از پارک علم و فناوری امام سجاد(ع)، گفت: حضور شتابدهنده‌های صادراتی و بین‌المللی‌سازی از ماموریت‌های اصلی کریدور فاواست.
حضور شتابدهنده‌های صادراتی از ماموریت‌های اصلی کریدور فاواست

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر سیدستار هاشمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز (دوشنبه) با حضور در پارک علم و فناوری امام سجاد (ع) ضمن بازدید از روند توسعه‌ی فیزیکی و عمرانی این مجموعه و گفت‌وگو با مدیران این پارک، به بازدید از برخی از شرکت‌های مستقر در این پارک پرداخت و از نزدیک در جریان نظرات و مشکلات و پیشنهادات مدیران این شرکت‌ها قرار گرفت.

دکتر هاشمی در این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت توسعه‌ی همه جانبه پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقش موثر آن در کریدور ملی فاوا اشاره کرد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از تلاش‌های دکتر صدیق (سرپرست پارک امام سجاد (ع))، بر ضرورت پیوند دانشگاه و پژوهش با صنعت و صادرات در این پارک تاکید نمود و حضور شتابدهنده‌های صادراتی و بین‌المللی سازی را جزو ماموریت‌های اصلی کریدور ملی فاوا و پارک علم و فناوری امام سجاد (ع) دانست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-10-14 22:31

افزودن دیدگاه جدید