کد مطلب: 

235425

پایش کیفیت سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در ایام اربعین حسینی

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه جنوب غرب کشور، گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با استقرار سامانه‌های پایش و مانیتورینگ سیار در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی (ع) منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه، چذابه و مهران، کیفیت خدمات اپراتورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات را رصد می‌کند.
پایش کیفیت سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در ایام اربعین حسینی

به گزارش سیتنا، علیرضا ملکی جهان با اشاره به خبر فوق گفت: به منظور صیانت از فضای فرکانسی و جلوگیری از تداخلات شبکه‌های رادیوئی، بررسی وضعیت پوشش اپراتورهای تلفن همراه، پایش طیف فرکانسی و اندازه‌گیری سرریز سیگنال اپراتورهای کشور عراق در مسیرهای حرکت زائران با استفاده از خودروهای سیار پایش و مانیتورینگ رادیوئی بطور مستمر انجام می‌شود.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه جنوب غرب افزود: همچنین در راستای تقویت پوشش اپراتورهای تلفن همراه و جلوگیری از رومینگ ناخواسته در مسیرهای منتهی به شهرها و پایانه‌های مرزی، درایوتست و بررسی پوشش اپراتورهای تلفن همراه در چند مرحله از ماههای گذشته انجام شده و در ایام اربعین نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در سال جاری علاوه بر استقرار خودرو سیار پایش، این سامانه به تجهیزات ماهواره‌ای ارتباطات ثابت و دیتا مجهز شده است که برای پایداری ارتباطات در حوادث غیرمترقبه و بحران‌های احتمالی استفاده می‌شود.

ملکی جهان تاکید کرد: همچنین به منظور جلوگیری از رومینگ ناخواسته و تحمیل هزینه‌های اضافی اطلاع‌رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) در تمامی پایانه‌های مرزی انجام می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-14 14:58

افزودن دیدگاه جدید