کد مطلب: 

235420

امکان جدید همراه اول برای رفع نگرانی زائران اربعین

همراه اول با ارائه یک پیام جدید، اقدام به رفع نگرانی زائران اربعین کرده است.
امکان جدید همراه اول برای رفع نگرانی زائران اربعین

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه با طراحی و ارائه یک پیام (Announce) جدید در شبکه خود، گامی در راستای حمایت از مشترکان برداشته است.

با در نظر گرفتن این آنونس جدید در شبکه، از این پس مشترکان همراه اول ضمن تماس با مشترکانی که در خارج از کشور دچار اتمام شارژ (مشترکان سیم کارت های اعتباری) یا قطع بدهی (مشترکان سیم کارت های دائمی) می شوند، با پیام «مشترک گرامی، شماره ای که با آن تماس گرفته اید به علت بدهی یا عدم موجودی کافی امکان پاسخگویی ندارد، در صورت تمایل می توانید با شماره گیری کد ستاره ۱ مربع نسبت به پرداخت بدهی یا افزایش شارژ ایشان اقدام فرمایید»، روبرو شده و می توانند به راحتی مشکل آنان را برطرف کنند.

بر این اساس مشترکان همراه اولی که جهت راهپیمایی اربعین در کشور عراق به سر می برند، ممکن است به دلیل اتمام شارژ یا قطع بدهی، این پیام جدید روی خطوط شان در مواجهه با تماس ها فعال شود.

لازم به ذکر است، مخاطبان این قبیل شماره ها (تماس گیرندگان با این سیم کارت های قطع بدهی یا اتمام شارژ)، می توانند با شماره گیری کد «ستاره یک مربع» (#۱*) نسبت به پرداخت بدهی یا افزایش شارژ سیم کارت های مذکور اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-14 13:54

افزودن دیدگاه جدید