کد مطلب: 

235363

تاکنون 1500 شرکت از خدمات شبکه نوآوری تهران بهره‌مند شده‌اند

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه 1500 شرکت از خدمات شبکه نوآوری تهران بهره مند شده اند گفت: این شبکه یک برنامه ملی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که با هدف گسترش ارائه خدمات هوشمند و موثر به فعالان حوزه نوآوری ایجاد و توسعه یافته است.
تاکنون 1500 شرکت از خدمات شبکه نوآوری تهران بهره‌مند شده‌اند

به گزارش سیتنا، پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه تا کنون نزدیک  به 30 هزار نفر از خدمات این شبکه بهره مند شده اند بیان کرد:  می توان گفت تقریبا تمام این خدمات ت با همراهی بخش خصوصی ایجاد و ارائه شده است. همچنین برای بهره مندی اعضای بیشتر از این خدمات، این شبکه هر روز به دنبال  تفاهم ایجاد یا ارائه خدمات بیشتر، جدیدتر و نوآورانه تری است.

کرمی در ادامه ظرفیت های موجود در این شبکه را مورد توجه قرار داد و گفت:با توجه به ظرفیت های موجود این شبکه می تواند با حضور بیش از ده هزار شرکت، یکصد هزار فرد نوآور و صاحب استعداد و مهارت برتر ، هزاران تیم استارتاپی و نوپا ؛ توسعه دهنده و ارائه دهنده خدمات توسعه‏ای در حوزه کسب و کار و نوآوری باشد.

دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه شبکه سازی در بین اعضای حاضر و فعال زیست بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی کشور اصلی ترین ماموریت معاونت علمی و از طریق شبکه نوآوری تهران است گفت: برای تحقق در این مسیر، این شبکه موضوعاتی همچون بهم رسانی، هم افزایی، توسعه تعاملات، تسهیل گری در ارتباطات، خلق بازار، هدفمندسازی و نوآوری در حمایت‏ها را به طور خاص مورد توجه قرار داده است. زیرا هدف این شبکه فرهنگسازی ارتقای سهم اقتصاد دانش بنیان است.

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به اینکه اعضای شبکه نوآوری گسترده هستند گفت: تمامی عناصر زیست بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی کشور حقیقی و حقوقی، دولتی و خصوصی را شامل می شود که می توان به شرکت‏های دانش‏بنیان، خلاق و فناور، پارک‏های علم و فناوری، نواحی نوآوری، مجتمع‏های فناوری، کارخانه‏های نوآوری، دستگاه‏های دولتی و نهادهای عمومی اشاره کرد. تمام این اعضا به نوعی در توسعه زیست بوم با حمایت یا سیاست‏گذاری و قانون گذاری مؤثر هستند.

کرمی در پایان به دیگر اعضای این شبکه اشاره کرد و افزود: در این شبکه نخبگان، استعدادهای برتر، دانشجویان و پژوهشگران، افراد نوآور، مخترعان و صاحبان ایده و مهارت هم حضور دارند. همچنین در این فضا شرکت ‏ها، مؤسسات و نهادهای حامی، تسهیل گر و خدمات دهنده در حوزه توسعه کسب و کار، دانش، علم و فناوری نیز حضور دارند تا شاهد رونق اقدامات فناورانه بیش از گذشته باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-13 13:37

افزودن دیدگاه جدید