کد مطلب: 

235353

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: در آینده‌ی نزدیک گام جدی در زمینه‌ی تقویت سه جانبه‌گرایی برمی‌داریم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، گفت: برای تحقق سه جانبه گرایی در این سازمان که یکی از مطالبات شرکای اجتماعی است، در آینده نزدیک گام جدی برمی‌داریم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: در آینده‌ی نزدیک گام جدی در زمینه‌ی تقویت سه جانبه‌گرایی برمی‌داریم

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیرکل وصول حق بیمه، مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تأمین و رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی گفت: متن لایحه‌ای برای ارتقاء سه‌جانبه گرایی در سازمان تأمین اجتماعی تهیه شده و با شرکای اجتماعی نیز مشورت شده است تا سازمان از نظر استقلال سازمانی تقویت شود و ذی نفعان و شرکای اجتماعی نیز در اداره سازمان مشارکت بهتری داشته باشند.

سالاری، در ادامه از مدیران سابق این حوزه‌ها تشکر و برای مدیران جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: آقای دهدشتی در راستای عمل به برنامه جوانگرایی در سازمان تأمین اجتماعی برای تصدی مسئولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان انتخاب شده است. ایشان مسئولیتهای مختلفی مرتبط با این حوزه داشته و تجارب خوبی دارند و از ظرفیت سایر سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف فعال در حوزه تأمین اجتماعی برای تحقق اهداف سازمان کمک خواهند گرفت.

وی، افزود: در حوزه اداره کل وصول حق بیمه، آقای قریب عهده دار مسئولیت بودند که مسئولیت معاونت بیمه‌ای به ایشان محول شد و آقای معینی که در حوزه‌های صف و ستاد تجربیات خوبی دارند توسط آقای قریب برای تصدی این مسئولیت پیشنهاد شدند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، همچنین درباره انتصاب رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی گفت: آقای کردونی طی ماه‌های اخیر سرپرستی موسسه عالی پژوهش را برعهده داشته‌اند. امیدواریم در موسسه عالی پژوهش مطالعاتی که مورد نیاز سازمان است مورد توجه قرار گیرد. مطالعاتی که میتواند پیامی به مراجع تصمیم گیری و ذی نفعان داشته باشد در دستور کار این موسسه قرار گرفته و نتایج تحقیقات به صورت خلاصه و مستند در اختیار مراجع ذیربط قرار گیرد و باید به دنبال انجام اقدامات مطالعاتی اثربخش باشیم.

سالاری، شرکت خدمات ماشینی تأمین را نیز از شرکت‌هایی برشمرد که مأموریت بسیار مهمی برای توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان برعهده دارد.

وی، اظهار داشت: دکتر سپهری که از متخصصین حوزه IT کشور هستند، مدیریت شرکت خدمات ماشینی را بر عهده گرفته‌اند. با توجه به تجربیات ایشان انتظار داریم که منشا تحول باشند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، اضافه کرد: با هزینه و نیروی فعلی می‌توانیم اقدامات اساسی در حوزه فن‌آوری اطلاعات انجام دهیم و از ظرفیت استارت‌آپها نیز استفاده خواهد شد.

عادل دهدشتی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: معاونت فرهنگی ظرفیت فراوانی برای تعامل با شرکای اجتماعی و تشکلهای مختلف دارد و می‌تواند بستری مناسب برای گفتگوی سازنده با شرکای اجتماعی باشد و با استفاده از نیروهای خوش فکر سازمان باید برای این کار اقدام شود.

وی، افزود: موضوع سه جانبه گرایی باید با فعال شدن دبیرخانه شرکای اجتماعی با جدیت بیشتری پیگیری شود. هماهنگی حوزه های متعدد فعال در حوزه فرهنگی و اجتماعی باید مورد توجه شود و باید سیاست‌گذاری هماهنگ‌تر و انسجام بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

رضا معینی، مدیرکل وصول حق بیمه نیز در این جلسه گفت: حوزه درآمد مسائل خود را دارد و از تجربیات و توان خود برای پیشبرد اهداف سازمان استفاده خواهم کرد.

وی بر لزوم استفاده از خرد جمعی و توجه به خواسته‌های شرکای اجتماعی تأکید کرد و گفت: تعامل مناسب با تشکلهای کارفرمایی در اولویت سازمان تأمین اجتماعی است و در حوزه اداره کل وصول حق بیمه نیز به این موضوع توجه خواهیم داشت.

دکتر سپهری، مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تأمین نیز در این جلسه گفت: تبادل اطلاعات مهمترین بستر خدمت رسانی در سازمان است و اطلاعات گنجینه اصلی سازمان تامین اجتماعی است که باید برای ارتقا این خدمات اقدام کنیم.

وی تأکید کرد: از ظرفیت استارت آپ‌ها برای توسعه خدمات تامین اجتماعی استفاده خواهد شد و زمینه‌های توسعه خدمات با برخورداری از این شرکت‌ها را بررسی می‌کنیم.

دکتر روزبه کردونی، رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: امیدوارم در مقام اتاق فکر سازمان با همفکری و همگرایی افراد صاحبنظر و همکاران و مدیران بتوانیم نقش بهتری برای تصمیم گیری مناسب در سازمان داشته باشیم.

وی افزود: جلسات همفکری با شرکای اجتماعی که به صورت هفتگی برگزار می‌شود تداوم خواهد داشت و امیدواریم این جلسات محلی برای تبادل نظر و تصمیم سازی در سازمان تأمین اجتماعی باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-13 09:47

افزودن دیدگاه جدید