کد مطلب: 

235318
بررسی نظرات اعضای کمیسیون صنایع مجلس پیرامون مرکز تحقیقات مخابرات؛

منصوری: مرکز تحقیقات مخابرات بازوی راست پژوهشی وزارت ارتباطات است/ سبحانی‌فر: یکی از نکات بارز مرکز تحقیقات مخابرات ارتباط موثر با دانشگاه است

منصوری، عضو کمیسیون صنایع مجلس، مرکز تحقیقات مخابرات را بازوی راست پژوهشی وزارت ارتباطات می‌داند و سبحانی‌فر هم یکی از نکات بارز مرکز تحقیقات مخابرات را ارتباط با دانشگاه می‌داند.
منصوری: مرکز تحقیقات مخابرات بازوی راست پژوهشی وزارت ارتباطات است/ سبحانی‌فر: یکی از نکات بارز مرکز تحقیقات مخابرات ارتباط با دانشگاه است

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیت هفته‌ی گذشته‌اش، نوشت: جوان‌های ما همیشه بهترین‌ها رو رقم می‌زنند، به مرکز تحقیقات مخابرات گفتم با همکاری دانشگاه‌ها، توسعه فناوری خودروی بدون راننده‌ی هوشمند رو پیش ببرند. در هوش مصنوعی و دانش کلان داده‌ها چیزی کم نداریم، حالا وقت ساخت محصوله، تا آمدن 5G زمان زیادی نمانده.

منصوری: مرکز تحقیقات مخابرات بازوی راست پژوهشی وزارت ارتباطات است

در همین راستا، محمدرضا منصوری، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتنا پیرامون حوزه‌ی عملکرد مرکز تحقیقات مخابرات ایران، گفت: وزارت ارتباطات جزو وزارت‌خانه‌هایی است که در آن روز به روز شاهد تکنولوژی‌ها، پیشرفت‌ها و ایده‌های جدید هستیم.

نماینده‌ی مردم زرندیه و ساوه در مجلس، اظهار کرد: اگر وزرات ارتباطات عملکرد پژوهشی نداشته نباشد و از ایده‌های روز بی‌اطلاع باشد، درجا زدن و عقب ماندن را به دنبال خواهد داشت، لذا مرکز تحقیقات مخابرات ایران می‌تواند در این حوزه به عنوان بازوی راست این وزارتخانه، موثر باشد و با علم روز دنیا پیش رود.

سبحانی‌فر: یکی از نکات بارز مرکز تحقیقات مخابرات ارتباط با دانشگاه است

رمضانعلی سبحانی‌فر، رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتنا پیرامون اقدامات مرکز تحقیقات مخابرات در سال‌های اخیر، گفت: مرکز تحقیقات مخابرات مجموعه‌ی تحقیقاتی و علمی است که پروژه‎‌های مختلفی را بررسی می‌کند و  به دنبال مطالعه برای ایده‌ها و طرح‌های جدید است که در نتیجه‎ی این مطالعات شاهد کارهای اجرایی و تولیدی خواهیم بود.

عضو کمیسیون صنایع و معاون مجلس تاکید کرد: پژوهشگران مرکز تحقیقات مخابرات ایران در بخش نرم افزاری هم فعالیت‌های موثری دارند و اقدامات موثری را انجام می‌دهند.

سبحانی‌فر، افزود: یکی از نکات بارز مرکز تحقیقات مخابرات ارتباط با دانشگاه است و این مرکز از اساتید و افراد خبره‌ حتی بعضا به صورت پروژه‌ای هم کمک می‌گیرد.

رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس، خاطرنشان کرد: امروز مرکز تحقیقات مخابرات با توجه تکنولوژی و فناوری‌هایی که در حال تنوع است می‌تواند موثر باشد؛ به گونه‌ای که درآمد خوبی ایجاد کند و با ایجاد خدمات ارزش افزوده، هم مردم می توانند از این خدمات استفاده کنند و هم خودشان در مجموعه از آن بهره ببرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-10-12 10:37

افزودن دیدگاه جدید