کد مطلب: 

235160

وزیر ارتباطات: سفر به ایروان با توجه به دیدارها و تفاهمات موفقیت‌آمیز بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به ایروان و حضور در ​اجلاس جهانی فناوری اطلاعات و نمایشگاه تخصصی ارمنستان را با توجه به دیدارها و تفاهمات انجام‌گرفته موفق ارزیابی کرد.​
وزیر ارتباطات: سفر به ایروان با توجه به دیدارها و تفاهمات موفقیت‌آمیز بود

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی به همراه هیئت همراه و نمایندگان استارت‌آپ‌های ایرانی شرکت‌کننده در نمایشگاه تخصصی ارمنستان در ایروان، شامگاه سه‌شنبه شانزدهم مهرماه در ضیافت شام به میزبانی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان شرکت کردند.

در ابتدای این ضیافت، سید کاظم سجادی سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در ایروان، ضمن خوشامدگویی به مهمانان، تحولات و فرصت‌های موجود در روابط ایران و ارمنستان را تشریح کرد.

سپس آذری جهرمی برنامه‌های وزارت ارتباطات در گسترش روابط با کشورهای همسایه و ازجمله فرصت‌های همکاری با ارمنستان در بخش فناوری اطلاعات را تشریح کرد و سفر هیئت ایرانی به ایروان برای حضور در اجلاس جهانی فناوری اطلاعات و نمایشگاه تخصصی ارمنستان را با توجه به دیدارها و تفاهمات متعدد در جریان این سفر موفقیت‌آمیز دانست.

پس از صرف شام، نمایندگان استارت‌آپ‌های ایرانی، در نشستی مفصل و صمیمی به تشریح نتایج سفر خود به ایروان پرداختند و درباره رفع برخی موانع فعالیت بین‌المللی خود با وزیر و مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رایزنی و هم‌فکری کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-09 09:23

افزودن دیدگاه جدید