کد مطلب: 

235158

افزایش ظرفیت ارتباطات مخابراتی در شلمچه و چذابه با باز شدن چتر وای فای در مرزهای خوزستان

دبیر ستاد اربعین شرکت مخابرات ایران در سفر به مناطق مرزی استان خوزستان به همراه مدیر مخابرات منطقه خوزستان، با حضور در مرزهای شلمچه و چذابه از نزدیک و به طور میدانی در جریان فعالیت های گسترده انجام شده در این دو مرز به منظور برقراری ارتباطات پایدار زائرین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) قرار گرفته و آخرین آمادگی ها را به منظور میزبانی از زائرین اربعین حسینی در این دو مرز مورد بررسی قرار دادند.
افزایش ظرفیت ارتباطات مخابراتی در شلمچه و چذابه با باز شدن چتر وای فای در مرزهای خوزستان

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس بیدخام در خصوص برنامه ریزی های انجام شده برای پوشش مرزهای استان و بهره مندی زائران از وای فای در ایام اربعین گفت: در مدت مذکور، به منظور رفاه حال زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تهمیدات لازم برای آنتن دهی خطوط ارتباطی و دسترسی مناسب به اینترنت اندیشیده شده  و علاوه بر فعالیت های معمول، تعداد ۸ سایت پرتابل همراه با آخرین فناوری روز آماده بهره برداری شده و چتر وای فای  نیز به منظور پوشش حداکثری ارتباطات در مرزهای خوزستان باز می شود.

وی در این سفر در تشریح اقدامات انجام شده در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در ایام اربعین حسینی ، از افزایش  ظرفیت ارتباطات برای زائران اربعین خبر داد و افزود: با پایش مستمر وضعیت ارتباطی وراهکارهای بهینه سازی و استفاده از حداکثر ظرفیت مخابرات ثابت و سیار تونسته ایم شرایط ایده آلی را در مرزهای شلمچه و چذابه برای زوار گرامی کربلای معلی فراهم سازیم.

دبیر ستاد اربعین شرکت مخابرات ایران  با اشاره به راه اندازی دو موکب  شهدای شرکت مخابرات ایران در جریان مراسم امروز در مرزهای شلمچه  و چذابه افزود: تمام تلاش ستاد اربعین شرکت مخابرات و ستاد اربعین وزارت ارتباطات با همکاری استانداری و نهادهای مسئول، ایجاد و برقراری بهترین شرایط سفر معنوی اربعین در دو بعد فنی و غیر فنی برای تمام زائرین است.

مهندس بیدخام خاطرنشان کرد: تمام مسیر راهپیمایی زائران در داخل کشور تا لب مرز به اینترنت نسل سوم و چهارم متصل است و لب مرز نیز ارتباطات وای‌فای برای کاربران فعال شده است.

وی افزود: امسال هم مثل سال های گذشته، تمام ظرفیت‌های فنی مجموعه مخابرات با همکاری ستاد اربعین و زیرمجموعه‌های آن برای ارائه خدمات ارتباطی به زائران بسیج شده‌اند و با تهمیدات اندیشیده شده، زائران اربعین حسینی در مرزهای استان مشکل آنتن دهی و اتصال اینترنت نخواهند داشت.

مهندس رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان  نیز گفت: اقداماتی که در زمینه ارتباطات سیار از سوی مخابرات استان انجام شده میم‌توان به نصب و راه اندازی ۴ سایت ثابت جایگزین سایت‌های پرتابل B.T.S در مسیر‌های چذابه و شلمچه با تکنولوژی ۳G و ۴G اشاره کرد که کلیه مراحل نصب و راه اندازی در سال ۹۷ انجام شده است.

وی افزود: سالن ترانزیت مرز چذابه با نصب ۴ دستگاه سوییچ و ۱۲ دستگاه access point و سالن ترانزیت شلمچه با نصب و راه اندازی ۲ دستگاه سوییچ و ۱۶ دستگاه accesspoint از پوشش وای فای بهره مند خواهند شد.

مهندس فلاح زاده بیان داشت: همچنین مسجد و محوطه بیرون سالن ترانزیت با نصب یکدستگاه سوییچ و ۳ دستگاه accesspoint و بیرون سالن ترانزیت شلمچه با نصب ۴ دستگاه access point از نوع outdoor، زائران مشکلی در زمینه فضای مجازی و استفاده از خدمات شبکه وای فای نخواهند داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-09 09:12

افزودن دیدگاه جدید