کد مطلب: 

235123

درخواست سندیکای صنعت مخابرات از رئیس کمیسیون ویژه‌ی حمایت از تولید ملی مجلس برای تشکیل جلسه‌ای فوری به منظور ارائه‌ی گزارش

سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه‌ای به رئیس کمیسیون ویژه‌ی حمایت از تولید ملی مجلس، جهت ارائه‌ی گزارش و تبادل نظر، درخواست تشکیل جلسه‌ای فوری با حضور رئیس و اعضای این کمیسیون را داد.
درخواست سندیکای صنعت مخابرات ایران از رئیس کمیسیون ویژه‌ی حمایت از تولید ملی مجلس برای تشکیل جلسه‌ای فوری با حضور اعضای این کمیسیون به منظور ارائه‌ی گزارش و تبادل نظر

به گزارش سیتنا، سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه‌ای به رئیس کمیسیون ویژه‌ی حمایت از تولید ملی مجلس، نوشت:

با حمایت‌های جنابعالی و مصوبات اخیر مجلس شورای اسلامی ایران و همراهی مسئولان محترم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صنعت، معدن و تجارت، سهم تولیدات داخلی در توسعه شبکه های ارتباطی نسبت به گذشته افزایش یافته است.

علیرغم افزایش سهم تولیدات داخلی متاسفانه رونق چندانی در کسب‌وکار و تولید مشاهده نمی‌گردد. علت عدم رونق در تولید و خدمات حوزه مخابرات، رکود شدید در توسعه ارتباطات کشور است که گاهی هم به اشتباه به تحریم منتسب می‌شود.

دلیل اصلی کاهش رشد در توسعه شبکه‌های ارتباطی کشور، رغبت پایین برای سرمایه‌گذاری در این حوزه به علت نبود تناسب بین هزینه‌های سرمایه گذاری و درآمدهای حاصل از دوره بهره برداری می‌باشد.

با عنایت به مراتب فوق، هیات مدیره این سندیکا جهت ارائه‌ی گزارش و تبادل نظر، تشکیل جلسه‌ای فوری با حضور جنابعالی و اعضای محترم کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی را درخواست می نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-08 15:35

افزودن دیدگاه جدید