کد مطلب: 

235015
در راستای اجرای مصوبه‌ی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات؛

اختصاصی سیتنا/ کمیته‌ی ارزیابی صلاحیت تخصصی مدیران اپراتورها تعیین شدند؛ اعضاء کمیته: احمد معتمدی، محمدرضا پاکروان و وحید صدوقی

با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات، آقایان دکتر احمد معتمدی، دکتر محمدرضا پاکروان و مهندس وحید صدوقی به عنوان کمیته‌ی ارزیابی صلاحیت تخصصی مدیران اپراتورها تعیین شدند.
اختصاصی سیتنا/ کمیته‌ی ارزیابی صلاحیت تخصصی مدیران اپراتورها تعیین شدند

به گزارش خبرنگار سیتنا، امروز یکشنبه (14 مهرماه 98) با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات، آقایان دکتر احمد معتمدی، دکتر محمدرضا پاکروان و مهندس وحید صدوقی به عنوان کمیته‌ی ارزیابی صلاحیت تخصصی مدیران اپراتورها تعیین شدند.

گفتنی است؛ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه‌ی 24 شهریورماه سال جاری طرحی را به تصویب رساند که بر مبنای آن، از این پس انتصاب مدیران اپراتورهایی با بیش از 500 هزار مشترک، باید با تایید صلاحیت سازمان تنظیم صورت گیرد.

این موضوع با توجه به اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان بستر ارایه خدمات عمومی و دولتی الکترونیک، ضرورت ارایه‌ی خدمات پایدار و با کیفیت و تضمین استمرار خدمات مخابراتی و جلوگیری از ضرر و زیان جامعه برای دارندگان پروانه‌ی ارایه‌ی خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات تصویب شده است و بر اساس این مصوبه باید صلاحیت حرفه‌ای اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، قائم مقام و معاونین فنی دارندگان پروانه ارتباطی و فناوری اطلاعات در هنگام انتصاب از سوی رگولاتوری تایید شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-10-06 21:00

افزودن دیدگاه جدید