کد مطلب: 

235

با نظارت مستقیم صنف؛ گوشی های تلفن همراه نشانه دار می شوند

با نظارت مستقیم صنف؛ گوشی های تلفن همراه نشانه دار می شوند

رئیس انجمن صنفی تلفن همراه کشور، گفت: در راستای تشخیص گوشی های مجاز از نوع قاچاق برای خریدارن گوشی های تلفن همراه، از این پس گوشی های تلفن همراه با نظارت مستقیم صنف نشانه دار می شوند. 

به گزارش سازمان خبری سیتنا، "افشار فروتن لاریجانی" در گفت و گو با واحد مرکزی خبر افزود: امکان تشخیص گوشی های مجاز از نوع قاچاق آن برای خریداران و کاربران از مهمترین هدف نشانه دار کردن گوشی های تلفن همراه است.
وی برچسب هلوگرام را یکی از این نشانه ها دانست و گفت: درصددیم با همکاری نمایندگی های وارد کننده گوشی مراکز خدمات پیش از فروش را دایر کنیم. این مراکز اطلاعات مربوط به برندها و مدل های گوشی را پیش از خرید در اختیار خریداران قرار می دهد.
وی همچنین معرفی مراکز مجاز تعمیرات گوشی و مراکز فروش را از دیگر وظایف این مراکز برشمرد و تاکید کرد: یکپارچگی مراکز و نمایندگی های رسمی و واردکنندگان قانونی گوشی از ضرورت های بازار تلفن همراه است که در اولویت کاری انجمن قرار دارد.
لاریجانی با اشاره به کاهش تعرفه گمرکی گوشی از 25 درصد به 10 درصد گفت: به محض ورود نخستین محموله با تعرفه گمرگی جدید انتظار می رود تغییراتی در بازار تلفن همراه اتفاق بیفتد. کاهش اختلاف قیمت گوشی های مجاز با نوع قاچاق آن مهمترین تاثیراتی است که این تعرفه در بازار دارد.
گفتنی است هم اکنون بیش از 10 نمایندگی به طور رسمی برندهای مختلفی از گوشی تلفن همراه را وارد بازار می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-09-03 12:40

افزودن دیدگاه جدید