کد مطلب: 

234957

احتمال برگزاری نمایشگاه تلکام در آینده‌ای نزدیک؛ شاید بدون حضور وزارت ارتباطات!

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از احتمال برگزاری نمایشگاه تلکام در آینده‌ای نزدیک خبر داد و ادعا کرد که اخیرا شنیده است که این نمایشگاه را بدون حضور وزارت ارتباطات هم برگزار خواهند کرد.
احتمال برگزاری نمایشگاه تلکام در آینده‌ای نزدیک؛ شاید بدون حضور وزارت ارتباطات!

به گزارش سیتنا، بهمن حسین زاده در نشستی خبری در مورد علت برگزار نشدن بیستمین دوره نمایشگاه تلکام، گفت: من خودم یکی از علاقه مندان الکامپ و تلکام هستم و ما برای برگزاری تلکام کاملا آماده بودیم تا جایی که قرارداد را با مجری بسته بودیم. همه سالن‌ها را هم اختصاص داده بودیم اما مجری و سندیکا به ما اعلام کردند که وزارت ارتباطات در تلکام شرکت نمی‌کند و به اپراتورهای تلفن همراه هم اعلام کرده که در این نمایشگاه شرکت نکنند.

وی با بیان این که من رایزنی‌های متعددی با رگولاتوری و سندیکا و اپراتورها داشتم، افزود: در جریان این رایزنی‌ها همه تشکر کردند که فضا را در اختیارشان گذاشته‌ایم اما گفتند که آمادگی برگزاری این نمایشگاه را ندارند.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران اعلام کرد: اخیرا من شنیده ام که بدون حضور وزارت ارتباطات تلکام را برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به این نکته که برای ما فرقی ندارد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تلکام شرکت کند یا نه، خاطرنشان کرد: ما از برگزاری تلکام در هر صورت استقبال می‌کنیم زیرا در سال رونق تولید وظیفه حمایت از تولید داخلی را داریم. تلکام در این شرایط که در تحریم‌ها هستیم موجب فروش محصولات داخلی صنعت مخابرات می‌شد و این به نفع کشور است.

حسین زاده در ادامه عنوان کرد: برگزار نشدن تلکام باعث ضرر ما هم شد زیرا تقویم ما در این ایام خالی ماند. در هر حال تلکام باید برگزار شود زیرا یک برند ۱۹ ساله است و یک برند یک شبه شکل نمی‌گیرد که یک شبه هم از بین برود. این یک سرمایه ملی است که وزارت ارتباطات و صنعت مخابرات باید برای حفظ این برند تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با تاکید براین نکته که ما قویا برای برگزاری این نمایشگاه آمادگی داریم و هر زمانی که اعلام کنند این نمایشگاه را برگزار خواهیم کرد. هیچ مشکلی با برگزاری آن نداریم زیرا هم برای ما درآمد دارد و هم یک برند ملی است که باید از آن حمایت شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-10-05 23:43

افزودن دیدگاه جدید