کد مطلب: 

234931

عزم جدی بخش خصوصی برای ایجاد رونق اقتصادی با توسعه‌ی فناوری‌های ارتباطات

مدیران‌عامل و نمایندگان یازده شرکت بخش خصوصی فناوری اطلاعات و ارتباطات گردهم آمدند تا راه‌های کمک به ایجاد رونق اقتصادی از طریق توجه بیشتر به توانمندی‌های این حوزه را بررسی کنند.
عزم جدی بخش خصوصی برای ایجاد رونق اقتصادی با توسعه‌ی فناوری‌های ارتباطات

به گزارش سیتنا، مهندس عبدالرضا سلطان‌زاده پسیان، مدیرعامل شرکت حلما گستر خاورمیانه با اعلام این مطلب گفت: در این نشست صمیمانه، حاضران بر لزوم توجه بیشتر سیاستگذاران و مجریان ارشد قوای مختلف به راه‌کارهای پیشنهادی از سوی بخش خصوصی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی فعلی کشور تاکید کردند.

وی با اشاره به تجربه‌های موفق بین‌المللی و سهم قابل‌ توجه تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطی در افزایش تولید و درآمد سرانه ملی گفت: اگر به دنبال بهبود شاخص‌ها و رشد اقتصادی هستیم بایستی به معنای واقعی و در عمل، زمینه کار و تولید توسط بخش خصوصی را فراهم کنیم.

پسیان گفت: نکته مهم این جلسه، عزم جدی مدیران یازده شرکت موثر و فعال فناوری اطلاعات و ارتباطات برای کمک به حاکمیت و دولت با هدف برون رفت از مشکلات فعلی و با تکیه بر توان نیروی انسانی متخصص و ماهر در حوزه ICT است.

وی به ایجاد کنسرسیوم حلما گستر تلاش توسط این شرکت‌ها اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارائه خدمات و سرویس‌های یکپارچه و پیشرفته در حوزه‌های سلامت، اقتصاد و آموزش در ردیف اهداف این کنسرسیوم است.

مدیرعامل شرکت حلما گستر خاورمیانه با تاکید بر اینکه، برای انجام کارهای بزرگ و ابرپروژه‌ها بایستی زمینه‌های حقوقی و فنی را ایجاد کرد گفت: حتی در شرایط تحریمی با تغییر رویکردها و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها می‌توان گام‌های موثر و بزرگ برداشت و با همین نگاه، مقرر شده است کمیته حقوقی این کنسرسیوم در جلسات منظم نسبت به بررسی موانع موجود و ارائه راه‌کارهای توسعه فعالیت، اقدام کند.

گفتنی است؛ یازده شرکت ندا گستر صبا، حلما گستر خاورمیانه، داده پردازی فن آوا، لایزر، ارتباطات ثابت پارسیان، ارتباطات فرزانگان پارس، افرانت،گسترش ارتباطات مبنا، انتقال داده‌های آسیاتک، پارسان لین ارتباطات و  توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان، به عنوان اعضا کنسرسیوم حلما گستر تلاش فعالیت می‌کنند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-10-05 14:10

افزودن دیدگاه جدید