کد مطلب: 

234930

یزدانیان در مراسم معارفه‌ی مدیران جدید پژوهشگاه ICT، اعلام کرد: تلاش تیم مدیریتی برای کسب رتبه‌ی نخست ارزیابی وزارت ارتباطات

رئیس پژوهشگاه ICT در مراسم معارفه‌ی مدیران جدید پژوهشگاه از تلاش بی وقفه مجموعه‌ی مدیریت به منظور کسب رتبه‌ی نخست ارزیابی در وزارت ارتباطات خبر داد.
یزدانیان در مراسم معارفه‌ی مدیران جدید پژوهشگاه ICT، اعلام کرد: تلاش تیم مدیریتی برای کسب رتبه‌ی نخست ارزیابی وزارت ارتباطات

به گزارش سیتنا، مراسم معارفه سه تن از مدیران پژوهشگاه ICT امروز (شنبه ۱۳ مهرماه) در محل این پژوهشگاه برگزار شد.

دکتر وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم و آرزوی توفیق برای مدیران این پژوهشگاه، گفت: پژوهشگاه ICT در حال حاضر، دوران گذار خود را سپری می کند و حرکت به سمت فعالیت های جدی را به منظور دستیابی به نتایج ملموس تر، در پیش گرفته است.

وی از قولی که به مهندس آذری جهرمی داده است، خبر داد و گفت: ما به وزیر محترم ارتباطات قول دادیم تا پژوهشگاه ICT، سال آینده رتبه نخست را در ارزیابی داشته باشد و در این راستا نکات مورد تاکید ایشان از جمله توجه به بیت المال، رعایت حق الناس، توسعه خدمات پژوهشی و حذف تعارفات اداری و مدیریتی، دنبال خواهد شد.

یزدانیان با بیان اینکه مدیریت پژوهشگاه، یک مدیریت شیک نیست، گفت: پژوهشگاه اکنون در مرحله گذار که از نمره صفر تا ۱۹ قرار دارد و تمرکز ما در این مرحله، کار و تلاش بی وقفه خواهد بود تا در نهایت بتوانیم آن را به مدیریت شیک که بین نمره ۱۹ تا ۲۰ است، تبدیل کنیم.

وی در ادامه این مراسم از زحمات بی شائبه مهندس سید اسماعیل میرزاد مدیر پیشین دفتر ریاست و روابط عمومی و مهندس مجتبی ذنوبی مدیر پیشین دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و خانم مهندس زهرا کلاتهایی مشاور پیشین رئیس پژوهشگاه در امور اجرایی قدردانی به عمل آورد.

رئیس پژوهشگاه همچنین، دکتر محمدرضا فرنقی زاد را به سمت مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی، مهندس سید اسماعیل میرزاد را به سمت مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهندس مهدی نساجیان مقدم را به عنوان مشاور رئیس پژوهشگاه در امور اجرایی منصوب کرد و خواستار توفیق روز افزون برای آنها شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-10-05 13:55

افزودن دیدگاه جدید