کد مطلب: 

234784
مجید صدری، مدیرعامل پیشین رایتل:

رایتل را با 300 هزار مشترک تحویل گرفتیم، با هشت میلیون مشترک تحویل دادیم/ درآمد ماهانه را از دو میلیارد تومان به 65 میلیارد تومان رساندیم/ زیان انباشته از 300 میلیارد به 1100 میلیارد رسید؛ آن هم برای توسعه‌ی شبکه

مدیرعامل پیشین رایتل، گفت: زیان انباشته رایتل سیصد میلیارد بود، وقتی تحویل دادیم به حدود هزاروصد میلیارد رسید. دلیل هم روشن است، توسعه شبکه نیاز به سرمایه دارد که صاحب سهم در تامین آن فعال نبود؛ همه توسعه را با وام پیش بردیم، تا بعدا این وامها به شستا منتقل شود و به عنوان آورده سهامدار در نظر گرفته شود که هنوز انجام نشده است.
رایتل را با 300 هزار مشترک تحویل گرفتیم، با هشت میلیون مشترک تحویل دادیم/ با درآمد ماهانه دو میلیارد تومان تحویل گرفتیم، با درآمد ماهانه 65 میلیارد تومان تحویل دادیم/ زیان انباشته رایتل 300 میلیارد بود که به 1100 میلیارد رسید؛ دلیل آن هم توسعه شبکه

‌به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در پستی اینستاگرامی، نوشت:

رایتل را با سیصد هزار مشترک تحویل گرفتیم، با هشت میلیون مشترک تحویل دادیم. با پوشش جزئی تحویل گرفیم با پوشش سراسری تحویل دادیم. با درآمد ماهانه نزدیک دو میلیارد تومان تحویل گرفتیم، با درآمد ماهانه بیش از ۶۵ میلیارد تومان در ماه تحویل دادیم. وقتی تحویل گرفتیم، چندین سال از پروانه انحصاری فعالیتش می گذشت، به ما که رسید انحصار هم برداشته شد و همه این آمار رشد در رقابت با دو اپراتور بزرگ کشور حاصل شد.

وقتی تحویل گرفتیم، زیان انباشته رایتل سیصد میلیارد بود، وقتی تحویل دادیم به حدود هزاروصد میلیارد رسید. دلیل هم روشن است، توسعه شبکه نیاز به سرمایه دارد که صاحب سهم در تامین آن فعال نبود؛ همه توسعه را با وام پیش بردیم، تا بعدا این وامها به شستا منتقل شود و به عنوان آورده سهامدار در نظر گرفته شود که هنوز انجام نشده است.

بنای بر توضیح نداشتم اما همکارانم که برای رشد رایتل زحمت کشیده بودند و در واقع این آمار تلاش‌های آنهاست. فشار زیادی به من آوردند که از حق و تلاش ما دفاع کن.

دست همه پرسنل پرتلاش رایتل که دوره درخشانی در رشد این اپراتور در خدمت به مردم رقم زدند میبوسم. از سهامدار رایتل هم که همواره در دوره مدیریت بنده در آنجا پشتیبان تیم اجرایی بودند ممنونم.

رایتل اپراتور پیشگام بوده و با تلاش کارکنانش، پیشگام خواهد ماند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-02 14:26

افزودن دیدگاه جدید