کد مطلب: 

234392

فیلم/ آذری جهرمی: اختصاص اعتبار 200 میلیاردی برای خط تولید 100 هزارتایی گوشی موبایل داخلی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر صنعت تفاهم کردیم که خط اعتباری 200 میلیاردی را برای تحریک بازار موبایل داخلی اختصاص بدهند. تا با قرار دادن این پول در اختیار اپراتورها آن‌ها اعتبار بگیرند و بتوانند گوشی ایرانی را برای مشترکین باندل کنند.
فیلم/ آذری جهرمی: اختصاص اعتبار 200 میلیاردی برای خط تولید 100 هزارتایی گوشی موبایل داخلی

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس آذری جهرمی در حاشیه‌ی جلسه‌ی هیات دولت درباره برطرف شدن ایرادات گوشی تلفن همراه ایرانی گفت: ایراداتی که در این گوشی وجود داشت، توسط تولیدکنندگان ایرانی رفع شده و نسخه آخر گوشی که دو روز قبل به دست من رسید، انصافا خوب و قابل رقابت با نوع خارجی اش است.

او با اشاره به این که اگر ممکن باشد تعدادی گوشی به شکل امانی به خبرنگاران می‌دهند تا پس از بررسی، ایرادات را گوشزد کنند، گفت: قیمت تمام شده گوشی ایرانی دو میلیون و 800 هزار تومان است که می تواند با نمونه شش میلیونی خارجی خود رقابت کند.

وی ادامه داد: با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر صنعت تفاهم کردیم که خط اعتباری 200 میلیاردی را برای تحریک بازار موبایل داخلی اختصاص بدهند. تا با قرار دادن این پول در اختیار اپراتورها آن‌ها اعتبار بگیرند و بتوانند گوشی ایرانی را برای مشترکین باندل کنند.

آذری جهرمی گفت: خط تولید این گوشی در حال حاضر 15 هزار دستگاه است که  فکر می‌کنم می‌توان خط 100 هزار تایی برای آن راه انداخت. با این شیوه می‌توانیم سهم گوشی ایرانی را به سهم قابل قبولی در بازار برسانیم و مشکلات را حل کنیم.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-09-25 13:06

افزودن دیدگاه جدید