کد مطلب: 

234287
برپایی موثر پاویون ملی ایران در نمایشگاه 2019 ITU Telecom World؛

فیلم/ افزایش تعاملات بین‌المللی شرکت‌های ایرانی با حضور در معتبرترین رخداد نمایشگاهی سالیانه‌ی ITU

مقامات عالی رتبه‌ی ITU، وزرای ارتباطات و مدیران ارشد اپراتورها و شرکت‌های معتبر بین المللی حاضر در نمایشگاه ITU مجارستان، ضمن حضور در پاویون ایران در این نمایشگاه و مذاکره با شرکت‌های ایرانی، پیرامون افزایش تعاملات و زمینه‌های همکاری مشترک به صحبت نشستند.
فیلم/ افزایش تعاملات بین‌المللی شرکت‌های ایرانی با حضور در معتبرترین رخداد نمایشگاهی ITU

به گزارش سیتنا، پاویون ملی ایران در نمایشگاه 2019 ITU Telecom World در کنار سایر پاویون‌های ملی کشورهای دنیا و شرکت‌های صاحب نام حوزه‌ ICT با حضور دبیرکل اتحادیه‌ جهانی مخابرات و وزرا و مقامات ارشد مخابراتی از کشورهای مختلف دنیا از 9 تا 12 سپتامبر 2019 معادل 18 تا 21 شهریور 1398 در شهر بوداپست مجارستان میزبان بازدیدکنندگان از این رخداد معتبر بین المللی در حوزه‌ ICT بود.

در همین حال، پاویون ملی ایران در نمایشگاه تلکام بوداپست با حضور تعدادی از شرکت‌های دولتی و خصوصی ایرانی، توسط «سیتنا» به عنوان نماینده نمایشگاه‌های ITU در ایران و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و سندیکای صنعت مخابرات ایران برگزار شد.

مقامات عالی رتبه‌ی ITU، وزرای ارتباطات و مدیران ارشد اپراتورها و شرکت‌های معتبر بین المللی حاضر در نمایشگاه ضمن حضور در پاویون ایران و مذاکره با شرکت‌های ایرانی، پیرامون افزایش تعاملات و زمینه‌های همکاری مشترک به صحبت نشستند که حاصل این مذاکرات امضاء تفاهم‌نامه و برقراری زمینه‌های همکاری با شرکت‌های ایرانی بود.

"هولین ژائو" دبیرکل ITU در حاشیه‌ی بازدید از پاویون ایران در نمایشگاه ITU تلکام بوداپست در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: حضور امسال ایران در مقایسه با سال‌های اخیر از نظر طراحی و سازه‌ی پاویون و همین طور حضور موثر شرکت‌های ایرانی بهترین بود.

هولین ژائو در پایان تاکید کرد: امسال پاویون ایران تنها به حضور غرفه داران بسنده نکرد و با مدل ممتازی که برای حضور ارائه داد این پیام را به کشورهای دیگر ارائه داد که کشورهای در حال توسعه چه کارهای موثری را می‌توانند در حوزه‌ی ICT انجام دهند.

در پایان برگزاری نمایشگاه  ITU Telecom World مجارستان هم از «شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات مهیمن» به عنوان شرکت منتخب اول در بین SMEها در حوزه‌ بهره‌گیری نوآورانه از ICT، از «شرکت ITMC» در بخش غرفه‌های فعال نمایشگاه و ار «سیتنا» در حوزه‌ مجریان برتر پاویون‌های کشورها تقدیر شد.

فیلمبردار و عکاس: سحر یزدی (Sahar Yazdi)

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2019-09-23 13:34

افزودن دیدگاه جدید