کد مطلب: 

234217

فیلم/ پربازدیدترین ویدئوی تلاوت قرآن در اینترنت؛ وقتی عبدالباسط از خوف خدا می گرید!

استاد عبدالباسط عبدالصمد، استاد بزرگ تلاوت قرآن هنگام تلاوت دو سوره‌ی «الضحی» و «الشرح» تحت تاثیر عظمت این سوره‌ها می گرید!
فیلم/ پربازدیدترین ویدئوی تلاوت قرآن در اینترنت؛ وقتی عبدالباسط از خوف خدا می گرید!

به گزارش سیتنا، قرائت دو سوره «الضحی» و «الشرح» که هنگام قرائت آن اشک از چشمان عبد الباسط جاری می‎‎شود همچنان جزو پربازدیدترین ویدئوها در فضای مجازی و پربازدیدترین ویدئوی تلاوت قرآن در اینترنت به شمار می‎رود.

در تلاوت این سوره، فراز و فرودها به قدری زیبا رعایت شده که تاثیر گذار است و دل انسان را می رباید.

عبدالباسط محمد عبدالصمد (زاده 1927- درگذشته 1988) از قاریان بزرگ قرآن در مصر بود که توانایی خاص در قرائت قرآن با صوت داشت. او از چهار حافظ بزرگ قرآن در مصر به شمار می‌رود. او همچنین اولین نماینده انجمن قاریان در مصر بوده‌است.

عبدالباسط در ماه رمضان و یا غیر رمضان به کشورهای خارجی برای برگزاری محافل قرآنی یا دعوت‌هایی که از او می‌شد مسافرت می‌کرد. او در سفر به جاکارتا در کشور اندونزی در بزرگترین مساجد آنجا به تلاوت قرآن کریم پرداخت. در یکی از مساجد در حضور بیش از 250 هزار نفر تا صبح در حالی که سر پا ایستاده بودند به صدای او گوش می‌دادند. از مشهورترین مساجدی که او در آنها به تلاوت پرداخته‌است، مسجدالحرام در مکه، مسجد نبوی در مدینه، مسجد الاقصی در قدس و مسجد ابراهیمی در فلسطین بوده‌اند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.7 (11 رای)
سیتنا 1
2019-09-22 11:23

افزودن دیدگاه جدید