کد مطلب: 

234114
مشاهدات معاون نوآوری وزارت ارتباطات از رویداد Huawei Connect در شانگهای:

ترکیب 5G و هوش مصنوعی دنیا را تکان خواهد داد/ تلاش برای ارتقاء کیفیت ارایه‌ی خدمات با بهره از هوش مصنوعی تحسین برانگیز است

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: رویداد HuaweiConnect با اینکه از لحاظ علم هوش مصنوعی شگفت انگیز نیست؛ اما چیزی که به چشم می آید، سعی و تلاش زیاد در پیاده سازی و صنعتی سازی هوش مصنوعی با هدف حضور و نفوذ در زندگی مردم و ارتقاء کیفیت ارایه خدمات به جامعه است که تحسین برانگیز است.
ترکیب 5G و هوش مصنوعی دنیا را تکان خواهد داد/ تلاش برای ارتقاء کیفیت ارایه‌ی خدمات با بهره از هوش مصنوعی تحسین برانگیز است

به گزارش سیتنا، دکتر سیدستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیت‌هایی نوشت:

برای شرکت در رویداد Huawei_Connect# در شانگهای هستم. حضور در این رویداد و دیدار با فعالین و خبرگان فناوری اطلاعات می تواند راه را برای پیشرفت و کشف فرصت های جدید در حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی هموار کند.

به کارگیری #هوش_مصنوعی در شبکه #5G به منظور ساده سازی و سفارشی سازی خدمات، در قدم اول موجب کاهش مدت #ROI اپراتورها خواهد شد. ترکیب 5G# و #هوش_مصنوعی دنیا را تکان خواهد داد و لازم است توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشیم. چه #استارتاپ ها، خدمات و محصولاتی انتظارمان را می کشند؟

رویداد #HuaweiConnect با اینکه از لحاظ علم هوش مصنوعی شگفت انگیز نیست؛ اما چیزی که به چشم می آید، سعی و تلاش زیاد در پیاده سازی و صنعتی سازی هوش مصنوعی با هدف حضور و نفوذ در زندگی مردم و ارتقاء کیفیت ارایه خدمات به جامعه است که تحسین برانگیز است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-09-20 12:50

افزودن دیدگاه جدید