کد مطلب: 

234018

واکنش وزیر ارتباطات به تغییرات شرکت رایتل در حاشیه‌ی دولت؛ تمام انتصاب‌های صورت گرفته همین امروز توسط وزیر کار کان لم یکن می‌شود/ با مدیرانی که با اطلاع از مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات این انتصاب‌ها را انجام داده‌اند برخورد می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: تمام انتصاب‌های صورت گرفته در رایتل همین امروز کان لم یکن شود و با مدیرانی که در زیر مجموعه با اطلاع از مصوبه کمیسیون این انتصاب‌ها را انجام داده‌اند برخورد کنند.
تمام انتصاب‌های صورت گرفته همین امروز کان لم یکن می‌شود/ با مدیرانی که با اطلاع از مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات این انتصاب‌ها را انجام داده‌اند برخورد می‌شود

به گزارش سیتنا، وزیر ارتباطات در واکنش به تغییرات شرکت رایتل در حاشیه دولت، گفت: امروز با آقای شریعتمداری صحبت کردم، از مصوبه کمیسیون تنظیم مطلع نبودند، ایشان مصوبه را لازم‌الاجرا دانستند و با توجه به همراهی و حمایتی که همواره از وزارت ارتباطات داشته‌اند بنا شد که اولا؛ تمام انتصاب‌های صورت گرفته همین امروز کان لم یکن شود و با مدیرانی که در زیر مجموعه با اطلاع از مصوبه کمیسیون این انتصاب‌ها را انجام داده‌اند برخورد کنند.

در مرحله بعد، شستا ظرف همین یکی دو روز گزینه‌های پیشنهادی را برای بررسی صلاحیت فنی به سازمان تنظیم ارائه نمایند. بنده هم از سازمان تنظیم خواسته‌ام سریعا اعلام نظر کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-18 12:12

افزودن دیدگاه جدید