کد مطلب: 

233917

خدمات و قیمت تمام شده‌ی آنها در برنامه‌ی سال آینده‌ی سازمان فناوری اطلاعات دقیق مشخص شود

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات، در مجمع عمومی سالیانه سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به تغییر رویکرد این سازمان، از مدیران سازمان فناوری اطلاعات خواست در برنامه سال آینده خدمات و قیمت تمام شده آنها به صورت دقیق مشخص شود.
خدمات و قیمت تمام شده‌ی آنها در برنامه‌ی سال آینده‌ی سازمان فناوری اطلاعات دقیق مشخص شود

به گزارش سیتنا، مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان فناوری اطلاعات ایران امروز دوشنبه 25 شهریورماه با حضور اکثریت اعضای این مجمع، در محل ساختمان کلاه فرنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی به عنوان نایب رییس مجمع تشکیل شد، نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان اعضای مجمع عمومی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گزارشی از فعالیت های هیات عامل در سال گذشته را بر اساس چهار محور، دولت الکترونیک، شبکه ملی اطلاعات، کسب و کارهای نوپا و امنیت شبکه ارائه کرد.

بر اساس همین گزارش، در ادامه این جلسه نیز سیروس موثقی ضمن تشکر از هیات عامل و کارکنان سازمان فناوری اطلاعات، با اشاره به تغییر رویکرد اعمال شده در برنامه های سازمان و گزارش عملکرد ارائه شده توسط رییس سازمان فناوری اطلاعات، از مدیران این سازمان خواست که برنامه سال آینده را بر اساس رویکرد جدید تدوین کنند.

وی افزود: بر اساس رویکرد جدیدی که در برنامه سال آینده مشخص می شود،  لیست خدمات و قیمت تمام شده هر کدام از این خدمات به همراه اهداف کمی به صورت شفاف و دقیق در چهار محور ارائه شود.

در ادامه این جلسه، پس از استماع گزارش حسابرسی توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی، بحث و بررسی بندهای گزارش، صورت های مالی سال منتهی به 1397 مورد تصویب اعضای مجمع عمومی قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-16 15:19

افزودن دیدگاه جدید