کد مطلب: 

233895

بهبود فضای کسب‌وکار استارتاپ‌ها با همکاری یونیدو

با حضور نمایندگان سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) در سازمان فناوری اطلاعات ایران، رویداد یونیدو با هدف تقویت و بهبود فضای کار برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات در ایران برگزار شد.
بهبود فضای کسب‌وکار استارتاپ‌ها با همکاری یونیدو

به گزارش سیتنا، این رویداد بخشی از برنامه دو ساله ای است که توسط مجموعه فناوری اطلاعات به خصوص سازمان فناوری اطلاعات ایران در دست اقدام است و هدف از برگزاری این رویداد تقویت و بهبود فضای کار برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط به خصوص  در بحث آی سی تی در کشور است .

این رویداد نخستین قدم سازمان توسعه صنعتی ملل متحد  به‌منظور آشنایی با فضای کاری استارتاپی در ایران است و نمایندگان یونیدو با حضور در جمع کسب‌وکارها و استارتاپ های کوچک و متوسط از نزدیک با داستان  شش استارتاپ  ازجمله با سلام، فرانش، مای رمپ، شادی،آهوگ، گی گل، آشنا می‌شوند.

حضور نمایندگان و تیم کاری یونیدو باهدف آشنایی با زیست‌بوم استارتاپی و شناخت اولیه از فضای کسب‌وکار در کشور است.

در طی این هفته این تیم با استارتاپ های مختلف و فضای کار اشتراکی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری  ملاقات خواهند کرد تا تصویر کلی که از فضای استارتاپی ایران برای نمایندگان سازمان یونیدو فراهم شود و تحلیل شرایط موجود به‌عنوان قدم اول نهایی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-16 10:01

افزودن دیدگاه جدید