کد مطلب: 

233652

تفاهم برای همکاری شرکت ESM با آذرسل در زمینه‌ی NB-IoT

در بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان از غرفه‌ی شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) در پاویون ایران در نمایشگاه تلکام بوداپست، برای همکاری شرکت ESM با آذرسل در زمینه‌ی NB-IoT تفاهم شد.
تفاهم برای همکاری شرکت ESM با آذرسل در زمینه‌ی NB-IoT

به گزارش خبرنگار سیتنا از بوداپست، المیر ولی زاده، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان ضمن بازدید از غرفه‌ی شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) در پاویون ایران در نمایشگاه تلکام بوداپست و آشنایی با دست‌آوردهای این شرکت در حوزه‌ی IoT از این شرکت دعوت کرد تا در زمینه‌ی انتقال تجربیات در حوزه‌ی پیاده سازی شبکه‌ی NB-IoT به اپراتور آذرسل همکاری کند.

در حاشیه‌ی این بازدید مهندس محمد جابری مدیرعامل شرکت ESM نمونه‌ای از دستگاه اندازه گیری و تست پوشش NB-IoT را که توسط واحد R&D این شرکت طراحی و تولید شده است را در اختیار معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان قرار داد و در خصوص آموزش کارشناسان برای استفاده از این دستگاه در شبکه‌ی اپراتوری آذرسل ابراز آمادگی کرد.

گفتنی است؛ شرکت ESM مجری پروژه‌ی اعلام حریق جنگل های گلستان، از سال 1393 با تمرکز بخش R&D بر روی اینترنت اشیاء موفق به توسعه‌ی راهکارهای مبتنی بر IoT شده است.

دستگاه تست پوشش NB-IoT با استفاده از ماژول طراحی شده توسط این شرکت ساخته شده و قابلیت انجام همه‌ی تست های لازم و آنالیز گزارش های نرم افزاری برای پیاده سازی شبکه‌ی NB-IoT را دارد. این دستگاه مورد استفاده‌ی اپراتورهای در حال راه اندازی شبکه‌ی NB-IoT و همچنین شرکت‌های ارائه دهنده‌ی سرویس های مبتنی NB-IoT، می‌باشد.

عکاس: سحر یزدی (Sahar Yazdi)

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (7 رای)
سیتنا 1
2019-09-11 17:13

افزودن دیدگاه جدید