کد مطلب: 

233576

فیلم سیاه سعید را تا آخر عمر ناقص کرد

دختر افغان به خاطر پخش فیلم سیاه به بدن پسر جوان اسید پاشید.
فیلم سیاه سعید را تا آخر عمر ناقص کرد

به گزارش سیتنا، دختری که برای گرفتن انتقام از دوست پسر خود به علت پخش کردن فیلم رابطه شان اقدام به اسیدپاشی کرد در فضای مجازی و رسانه ها خبرساز شد.

بر اساس گزارش پلیس افغانستان، دختر 17 ساله که به خاطر پخش فیلم رابطه شان از پسر مورد علاقه اش  کینه داشت به همین خاطر برای انتقام تصمیم به اسیدپاشی روی بدن این جوان کرد.

اسید پاشی دختر و عقیم شدن پسر جوان

وی پس از دستگیری اظهار داشت که در عصبانیت تصمیم به این کار گرفت و قصد عقیم کردن او را نداشته است و دوست داشت با این کار دردی را که تجربه کرده بود او نیز تجربه کند.

پس از انتشار خبر دستگیری دختر 17 ساله و بستری شدن سعید در بیمارستان پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد و با بازجویی متوجه شد که قربانی به صورت پنهانی از رابطه فیلمبرداری کرده و در فضای مجازی انتشار داده است و دختر بیچاره زمانی که متوجه این اتفاق می شود تصمیم به انتقام می گیرد.

گفتنی است که این حادثه هولناک در خیابان در حالی که قربانی به همراه دوستانش در حال نوشیدن الکل بودند رخ داد و مرد جوان در مقابل چشمان دوستان و مردم با اسید سوزانده شد.

مرد جوان در حال حاضر در بیمارستان بستری و تحت درمان است و درباره شکایت و زندانی شدن دختر 17 ساله در زندان گفت که رضایت می دهد چون دوست ندارد که دختر مورد علاقه اش در سن 17 سالگی به زندان بیافتد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-09 20:34

افزودن دیدگاه جدید