کد مطلب: 

233454

پروژه‌های زیرساختی و ارتباطی شهرستان‌های استهبان و نی ریز با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با سفر به استان فارس، پروژه ارتقای تعدادی از روستاهای شهرستان های نی ریز و استهبان به اینترنت نسل 2 ، 3 و 4 را افتتاح کرد.
پروژه‌های زیرساختی و ارتباطی شهرستان‌های استهبان و نی ریز با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی در سفر خود به استان فارس با حضور در روستای ده چاه بخش پشتکوه شهرستان نی ریز، پروژه های زیرساختی و ارتباطی شهرستان های نی ریز و استهبان را با اعتباری بالغ بر 117 میلیارد ریال افتتاح کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم با بیان اینکه تا سال گذشته استان فارس در بین استان های کشور در زمینه ICT جایگاه مناسبی نداشت، گفت: این در حالی است که در ابتدای انقلاب و دوره سازندگی تصمیم بر این بود که فارس به عنوان قطب الکترونیکی کشور باشد که متاسفانه میسر نشد.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته در این دو سال کارهای اساسی برای توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان انجام شد و اکنون فارس به نقطه خوبی از لحاظ توسعه زیرساخت های ارتباطی در کشور رسیده است  و امروز حتی روستاییان از طریق این بستر می توانند مطالبات خود از مسوولان را مطرح کنند یا با معرفی روستای خود زمینه گردشگری و اشتغال را فراهم کنند و به بازاریابی محصولات خود بپردازند.

آذری جهرمی در ادامه از استاندار و نماینده مردم شهرستانهای نی ریز و استهبان خواست از پروژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان فارس حمایت کنند تا استان فارس به جایگاه مناسب تری در این حوزه دست یابد.

وی افزود: برای بهبود وضعیت ارتباطی این دو شهرستان برنامه ریزی لازم صورت گرفته است و یک سایت نسل سه و 8 سایت نسل چهار نیز تا پایان سال در این دو شهرستان راه اندازی می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم  29 سایت نسل دو، شش سایت نسل سه و سه سایت نسل چهار  و پروژه های توسعه شبکه تلفن ثابت و دیتا شامل فیبر نوری، دیتا، کافو و لاین و ماکس را افتتاح کرد.

آذری جهرمی در ادامه سفر خود برای افتتاح پروژه های ارتباطی شهرستان لار عصر امروز به این شهرستان سفر می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-07 14:29

افزودن دیدگاه جدید