کد مطلب: 

233444

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از استارت‌آپ‌های حاضر در شتاب‌دهنده‌ها

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، گفت: اگر استارت آپ ها در شتاب دهنده های دانش بنیان مستقر شوند؛ صندوق نوآوری به واسطه شتاب دهنده ها می تواند حمایت های خود را در اختیار این استارت آپ ها قرار دهد.
حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از استارت‌آپ‌های حاضر در شتاب‌دهنده‌ها

به گزارش سیتنا، دکتر مرضیه شاوردی مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری، روز جمعه در اختتامیه بوت کمپ آموزش اینترنت اشیاء، که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و مشارکت مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم در اینجا جمعی از جوانان باشور و موفق را مشاهده می کنم که یک دوره یک ماه و نیم فعال را پشت سر گذاشته اند و مهارت هایی را آموخته اند.

وی ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم نتیجه این آموزش ها را نیز مشاهده کنیم و اثرگذاری این موارد را در بحث توسعه فناوری و توسعه اقتصادی کشور ببینیم.

شاوردی تصریح کرد: مدیریت جدید صندوق چند رویکرد نو را در دستور کار خود قرار داده است. در این راستا، صندوق نوآوری بر روی حضور فعالانه در اکوسیستم نوآوری و حمایت از فناوری های آینده و جریان ساز تمرکز کرده است.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، خاطر نشان کرد: در بحث فناوری های جدید می توان از اینترنت اشیا نام برد که بدون شک در آینده نقش بسیار گسترده ای در اقتصاد خواهد داشت؛ لذا خوشحالیم که توانسته ایم زیرساختی را برای شروع جریان توسعه فناوری IOTفراهم کنیم.

وی گفت: امیدوارم فعالین این حوزه بتوانند شرکت هایی را ایجاد کنند تا محصول و خدمات را بر مبنای این فناوری توسعه دهند تا بتوانند در اکوسیستم فناوری و نوآوری نقش اثرگذارتری را ایفا کنند.

شاوردی در رابطه با حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی از استارت آپ ها، بیان کرد: صندوق نوآوری به صورت مستقیم نمی توانست از استارت آپ ها حمایت کند، از همین رو راه های غیرمستقیمی را برای این امر در نظر گرفته است. لذا اگر این استارت آپ ها در شتاب دهنده های دانش بنیان مستقر شوند؛ صندوق به واسطه شتاب دهنده ها می تواند حمایت های خود را در اختیار این استارت آپ ها قرار دهد.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، افزود: علاوه بر این صندوق نوآوری منابعی را در اختیار صندوق های پژوهش و فناوری قرار داده است که این صندوق ها در تمام استان های کشور پراکنده شده اند که می توانند منابع دریافتی خود از صندوق نوآوری را در اختیار شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده ها قرار دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-07 11:50

افزودن دیدگاه جدید