کد مطلب: 

233442

مجوز فعالیت رسمی "تماشاخونه" آسیاتک صادر شد

آسیاتک با هدف ارائه سرویس های جدید ارزش افزوده برای مشترکین و ارائه محتوای مناسب، تماشاخونه را به عنوان یکی از سایت های تماشای فیلم و سریال کشور، راه اندازی کرد.
مجوز فعالیت رسمی "تماشاخونه" آسیاتک صادر شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی آسیاتک، محمدعلی یوسفی زاده مدیر عامل این شرکت ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از دغدغه های اصلی ما در آسیاتک علاوه بر ارائه راهکارهای ارتباطی با کیفیت در سراسر کشور، تامین و ارائه محتوای مناسب برای مشترکین و کمک به استفاده بهینه از وقت گران‌بهای آنها است.

وی افزود: آسیاتک به عنوان یکی از برترین شرکت های ارتباطات ثابت کشور، در راستای تکریم مشترکین و ارتقاء کیفیت زندگی آنها، همواره در اندیشه طرح ریزی و اجرای برنامه های جامع، جذاب و آموزنده بوده است.

یوسفی زاده ادامه داد: بر همین اساس سایت تماشاخونه با مجوز از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر، به عنوان یکی از برترین و پیشرفته ترین سایت های VOD کشور آغاز به کار کرد.

مدیر عامل آسیاتک از وجود فیلم های روز، استفاده از فیلم هایی با درجه کیفیت فنی، تکنیکی و ارزش هنری مناسب، دوبله و زیر نویس حرفه ای و امکان مطالعه نقد و نظرات سایر بازدید کنندگان پیش از تماشای فیلم ها به عنوان بخشی از ویژگی های این سایت خبر داد.

وی افزود از دیگر امکانات حائز اهمیت تماشاخونه می توان به پشتیبانی 24 ساعته و تماشای فیلم ها و سریال ها با ترافیک و اشتراک رایگان برای مشترکین آسیاتک در سراسر کشور اشاره کرد. همچنین کاربران سایر اپراتورها می توانند به مناسبت افتتاح این سایت، پین تخفیف اشتراک رایگان این سایت را به عنوان هدیه دریافت نمایند.

روابط عمومی آسیاتک در پایان اعلام کرد علاقه مندان برای استفاده از سایت تماشاخونه می توانند به آدرس tamashakhoneh.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-07 11:10

افزودن دیدگاه جدید