کد مطلب: 

233397
در پی وعده‌ی آذری جهرمی برای برخورد با عوامل کلاهبرداری اخیر از حجاج؛

رئیس رگولاتوری: ۲۰۰ دفتر فروش اپراتورها به دلیل سوءاستفاده از سیم‌کارت حجاج برای رجیستری گوشی قاچاق تعلیق شدند/ حق‌الناس از اصول مورد تاکید وزیر ارتباطات است که در پیگیری و تحقق آن به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: ۲۰۰ دفتر فروش مربوط به اپراتورها به علت تخلف در ارائه سیم‌کارت رایگان برای حجاج به منظور سوءاستفاده از آن برای رجیستری گوشی قاچاق تعلیق شدند.
رئیس رگولاتوری: ۲۰۰ دفتر فروش اپراتورها به دلیل سوءاستفاده از سیم‌کارت حجاج برای رجیستری گوشی قاچاق تعلیق شدند/ حق‌الناس از اصول مورد تاکید وزیر ارتباطات است که در پیگیری و تحقق آن به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم

به گزارش سیتنا، اخیرا محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر خود از وجود عده‌ای کلاهبردار خبر دارد که به حجاج، سیم‌کارت رایگان داده و با سوءاستفاده از مدارک آن‌ها، گوشی قاچاق ثبت کرده‌اند. او خاطرنشان کرد که به سازمان تنظیم مقررات دستور داده تا این مساله را پیگیری کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: انگار ما را نشناخته‌اند. خواهند دید که حق‌الناس گفتن‌های ما الکی نیست. با دزدی مبارزه می‌کنیم چه بزرگ باشد و چه کوچک.

رضا باقری اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات نیز با اشاره به این اظهارات وزیر در توییتر خود نوشت: دفاتری که به اطلاعات حاجیان دست‌درازی کردند را ضمن تعلیق یا انحلال طبق ماده ۲۵ قانون جرایم رایانه‌ای ۷۵۳ مجازات و مواد ۱۹ و ۲۰ مسئولیت اشخاص حقوقی به مراجع قضایی معرفی کنید.

در همین حال، حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در اینستاگرام خود نوشت: ۲۰۰ دفتر فروش مربوط به اپراتورها به علت تخلف در ارائه سیم‌کارت رایگان برای حجاج به منظور سوءاستفاده از آن برای رجیستری گوشی قاچاق تعلیق شدند.

او با بیان اینکه حمایت از اپراتورها و ارایه‌دهندگان خدمات یکی از وظایف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌ عنوان رگولاتور بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور است، افزود: اما در سوی دیگر حمایت از حقوق مردم و حفظ و پیگیری حق‌الناس از اصولی است که همواره وزیر ارتباطات تاکید ویژه‌ای بر آن دارند و من و همکارانم نیز در مجموعه وزارت ارتباطات درباره پیگیری و تحقق آن به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنین خاطرنشان کرد: از مردم نیز می‌خواهم که به منظور پیشگیری از سوءاستفاده، مدارک شناسایی خود مانند پاسپورت را در اختیار سایر افراد یا دفاتر مسافرتی قرار ندهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-09-06 11:46

افزودن دیدگاه جدید