کد مطلب: 

233303

انعقاد ۱۷۴ قرارداد به ارزش ۳۷۵ میلیارد تومان میان شرکت‌های بزرگ صنعت غذایی و شرکت‌‌های دانش ‌بنیان و استارت‌‌آپ‌‌ها

در حاشیه گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌‌های دانش ‌بنیان و استارت‌‌آپ‌‌های صنعت غذایی، ۱۷۴ قرارداد و توافق‌نامه به ارزش ۳۷۵ میلیارد تومان میان شرکت‌های دانش ­بنیان و صنایع حاضر در این رویداد منعقد شد.
انعقاد ۱۷۴ قرارداد به ارزش ۳۷۵ میلیارد تومان میان شرکت‌های بزرگ صنعت غذایی و شرکت‌‌های دانش ‌بنیان و استارت‌‌آپ‌‌ها

به گزارش سیتنا، در گردهمایی سه روزه فناورانه صنایع، شرکت‌‌های دانش ‌بنیان و استارت‌‌آپ‌‌های صنعت غذایی که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و در محل مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد، ۱۷۴ قرارداد و توافق‌نامه به ارزش ۳۷۵ میلیارد تومان میان شرکت‌های بزرگ صنعت غذایی و شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه به امضا رسید.

در اختتامیه این گردهمایی که با حضور دکتر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و دکتر علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، برگزار شد، چهار قرارداد و توافق‌نامه در حضور رییس دفتر رییس جمهور میان شرکت‌های حاضر در این رویداد به امضا رسید.

اولین توافق‌نامه میان شرکت قند اصفهان و شرکت کاوش باران فن پویان در خصوص تحقیق و توسعه مشترک به منظور ساخت دستگاه مولد میدان پالس الکتریکی در استخراج شربت خام از خلال چغندر قند به ارزش یک میلیارد تومان بود.

همچنین در این گردهمایی توافق نامه‌ای میان شرکت مارگارین و شرکت عصر نانو با موضوع ارایه فرآورده‌های غذایی میکرو انکسپوله جهت غنی‌سازی بود که ارزش این توافق‌نامه ۵ میلیارد میلیارد تومان اعلام شده است.

توافق‌نامه دیگری نیز میان شرکت بهنوش و شرکت نوین حسگر سهند تبریز در رابطه با تامین، پشتیبانی و ساخت انواع سنسورهای صنعتی و ابزار دقیق به ارزش یک میلیارد تومان و توافق نامه‌ای میان شرکت قند چناران با مرکز علمی کاربردی قند کرج در خصوص استفاده از بسته بندی‌های زیست تخریب‌پذیر برای بسته‌بندی شکر و قند چناران و استفاده از رنگ تصفیه کننده هوا جهت حذف آلاینده‌های محیطی در کارخانه قند چناران به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به امضا رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-09-04 14:27

افزودن دیدگاه جدید