کد مطلب: 

233298

تحریم ارکان فضایی ایران توسط آمریکا، دقیقا بدین معنی است که راه درست را پیموده ایم

رییس دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: دقیقا در زمانی که عده ای از داخل مدام اعلام می‌کردند، صنعت فضایی در کشور تعطیل شده است، به یکباره از سوی ایالات متحده آمریکا ارکان فضایی ایران تحریم می‌شوند؛ این دقیقا بدین معنی است که راه درست را پیموده ایم.
تحریم ارکان فضایی ایران توسط آمریکا، دقیقا بدین معنی است که راه درست را پیموده ایم

به گزارش سیتنا، مرتضی حاجی زین العابدینی، رییس دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پستی اینستاگرامی، نوشت:

به نام خالق هستی
علم فضا، علم پیچیده ای است و نیاز به دانش فراوان دارد که بشود در این حوزه فعالیت کرد.
در برابر دستاوردهای علمی و سرعت رشد فناوری های نوین در دنیای حاضر اگر میخواهیم همتراز کشورهای صاحب علم پیش برویم باید خود را مطابق با این سرعت در مسیر درست قرار دهیم. 
تاریخچه فعالیت های فضایی ایران به اوایل دهه ۵۰ باز می‌گردد. حدود سالهای۱۳۵۰ تا ۱۳۵۲، مرکز سنجش از راه دور ایران تأسیس شد. براساس تصمیم مجلس شورای اسلامی درسال ۱۳۷۰، این مرکز زیر نظر وزارت پست وتلگراف وتلفن قرار گرفت. 
پس از آن فعالیت های فضایی کشور همچون باقی علوم با سرعت رشد بالا پیشرفت وبا تلاش های شبانه روزی دانشمندان فضایی ایران عزیز دستاوردهای بزرگی را به ارمغان آورد.
در آخرین اقدامات دو ماهواره پیام امیرکبیر و دوستی شریف توسط دانشمندان جوان ایرانی تکمیل شد و ماهواره های دیگری همچون ناهید نیز در مراحل آماده سازی میباشد.
دقیقا در زمانی که عده ای از داخل مدام اعلام می‌کردند، صنعت فضایی در کشور تعطیل شده است، به یکباره از سوی ایالات متحده آمریکا ارکان فضایی ایران تحریم می‌شوند؛ این دقیقا بدین معنی است که راه درست را پیموده ایم.
دشمنان ما هیچگاه از سعی وتلاش دست برنداشته و میخواهند از استقلال مان جلوگیری کنند، از نظر آنان باید وابسته باشیم. اکنون که با همت جوانان غیور مان دقیقا در مسیری هستیم که با سرعت خوب به سمت رسیدن به اهداف متعالی در این حوزه پیش میرویم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی احساس خطر کرده و سعی میکنن با ابزارهای متفاوت متوقف مان کنند. تهدید، تحریم، تطمیع، میگویند سفارش بدهید بهترینش را برایتان میسازیم یا شما بسازید ما برای تان درمدار قرار میدهیم ولی ایناها همه وعده های پوشالی است.
 پیشنهاد میکنم یکبار چند بیت آقای موسوی را بخوانند:
یادشان رفت که پرورده در این تحریمیم
سی و اندی است که بنشسته بر این تحریمیم
این خدا بود که ما رابه کسی وا نگذاشت
بین گرگان زمینی تک و تنها نگذاشت
کید دشمن همه بر روی خودش نقمت شد
وچنان گشت که تحریم بسی نعمت شد
اکنون که باخشم دشمن مشخص شده است راه و روش مان صحیح است پس با همت بیشتر، توانمندتر و باسرعت فزون تر به سمت هدف طی مسیر خواهیم کرد اما فراموش نکنیم این عرصه، عرصه آزمایش است و آزمایش هم با عدم موفقیت عجین شده است، نباید از شکست ها ترسید، بعد از هربار شکست باذکر یاعلی بلند میشویم پس، از دفعه قبلمان حتما قوی تریم.
و سخن آخر هم با دوستان عزیزم درحوزه فضایی
(وَ لا تَهِنُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنینَ)
آل عمران 139
#ما_میتوانیم

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-04 12:34

افزودن دیدگاه جدید