کد مطلب: 

233289

آبروی مردان کرمانی در گوشی زن خبیث

رئیس پلیس فتا کرمان گفت: زن جوانی که در فضای مجازی اقدام به اخاذی از مردان می کرد توسط پلیس فتا استان کرمان شناسایی و دستگیر شد.
آبروی مردان کرمانی در گوشی زن خبیث

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ ستاد امین یادگار نژاد رئیس پلیس فتا کرمان در این خصوص تصریح کرد: در پی شکایت مردی مبنی بر اینکه با خانمی از طریق فضای مجازی آشنا شده که با وعده واهی از جمله ازدواج مبلغی بالغ بر ۳۳۰ میلیون ریال از وی اخاذی نموده است لذا با توجه به حساسیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: متهم پس از آشنایی با شاکی درخواست مبلغی پول برای خرید طلا و تعدادی لوازم منزل را نموده تا در روز خواستگاری مراسم آبرومندی را برگزار نماید و با تحت تاثیر قرار دادن احساسات شاکی بیان نموده که در غیر اینصورت اگر از جانب خانواده شما رد شوم این ارتباط را قطع خواهم کرد.

رئیس پلیس فتا کرمان اظهار کرد: با انجام تحقیقات علمی، پلیسی و با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این پلیس متهم که زنی شوهر دار بود شناسایی و پس از دستگیری به این پلیس دلالت که در ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بوده اما با وجود ادله کافی در بازجویی های خود اعتراف و هدف خود را اخاذی از افراد بیان کرد.

این مقام مسئول افزود: افراد در فضای مجازی تحت هیچ عنوان به اشخاصی که با وعده های دروغین مثل دوستی و ... قصد نزدیک شدن به آنها را دارند اعتماد نکرده و به هیچ وجه سرمایه های زندگی خود را در اختیار آنها قرار ندهند.

رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: از شهروندان می خواهیم روابط فضای مجازی را به فضای حقیقی نکشانند و نیمه گمشده خود را در فضای مجازی جستجو نکنند. و همچنین جهت کسب اطلاعات و ارتقاء آگاهی های خود در این زمینه و یا در صورت برخورد با مواردی که درخصوص آن تخصص و دانش لازم را ندارند به سایت www.cyberpolice.ir مراجعه تا اطلاعات جامع و کافی کسب نمایند که به طور حتم مطالعه آنها می تواند از وقوع جرم و قربانی شدن افراد در جرایم سایبری جلوگیری کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-04 10:18

افزودن دیدگاه جدید