کد مطلب: 

233272

بازداشت رالی باز معروف" اینستاگرام" در بیرجند

جوانی که با پژو پارس به حرکات نمایشی در خیابان ها می پرداخت و موجب وحشت مردم می شد دستگیر شد.
بازداشت رالی باز معروف" اینستاگرام" در بیرجند

به گزارش سیتنا، سرهنگ حیدری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت:جوان اتومبیل سوار که با انجام حرکات نمایشی با خودرو در بیرجند برای شهروندان و عابران پیاده ایجاد مزاحمت و تصاویر تخلفات خود را در"اینستاگرام" و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد، دستگیر شد.

او افزود: در پی گزارشات متعدد واصله به پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی و با رصد فضای مجازی، اطلاعاتی به دست آمد که فردی جوان با خودروی پژو پارس اقدام به انجام حرکات نمایشی با خودرو از جمله لایی کشی، عبور با دوچرخ از روی جداول، تیکاف و دستی کشیدن و ... می‌کند و با ایجاد رعب و وحشت در شهروندان برای آنان ایجاد مزاحمت می‌کند.

سرهنگ حیدری گفت: بررسی‌های پلیس امنیت عمومی حاکی از این بود که متهم با همراهی یک تیم مستندساز، از اقدامات خود تصویربرداری کرده و با انتشار فیلم ها، تصاویر و تبلیغات گسترده در این خصوص سبب اشاعه تخلفات راهنمایی و رانندگی و موجب نارضایتی شهروندان شده است و جوانان را تحریک و ترغیب به انجام این تخلفات می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان افزود: با دستور فرمانده انتظامی استان و هماهنگی با دستگاه‌های قضایی، موضوع به صورت ویژه پیگیری شد و متهم تحت پیگیرد قرار گرفت.

سرهنگ حیدری گفت: متهم که به صورت حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کرد، دسترسی به صفحات خود در فضای مجازی را محدود کرده بود، ولی با اقدامات فنی و سایبری پلیس، این جوان متخلف شناسایی و دستگیر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-03 23:43

افزودن دیدگاه جدید